Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:646443
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību darbs    4
2.  Kvalitātes jēdziens izglītībā    5
3.  Kvalitātes kritēriji    7
4.  Mācību darba kvalitātes izpēte un izvērtējums BJC „Laimīte”    9
4.1.  BJC „Laimīte” – interešu izglītības iestāde    9
4.2.  Vecāku līdzdalība    11
4.3.  Pieredzes apmaiņas braucieni un starptautiskā jauniešu apmaiņa    12
4.4.  Pedagogu vērtēšana    13
4.5.  Aptaujā iegūtie dati un to analīze    14
  Secinājumi    17
  Izmantoto avotu saraksts    18
  Pielikumi    19
  1.pielikums. Aptaujas anketa    20
Extract

Iekļaujoties un attīstoties Eiropas un pasaules apritē, Latvijā ir nepieciešams pilnveidot mācību darba kvalitāti visās izglītības iestādēs, atbilstoši sabiedrības vajadzībām, nodrošinot skolēnu individuālo spēju attīstīšanu. Katram laikmetam ir savas vērtības un ideāli. Demokrātija izvirza priekšā cilvēku – atbildīgu un patstāvīgu, kas ir brīvs savā izvēlē un darbībā pamatojas uz iekšējiem motīviem.
Šodienas modernā sabiedrība pieprasa no izglītības augstu kvalitāti un no katras šajā procesā iesaistītās puses atbildību par procesu un tajā sasniedzamo rezultātu. (8)
Sociālās pārmaiņas, kas saistītas ar iestāšanos Eiropas Savienībā, pieprasa mērķtiecīgu izglītības sistēmas pilnveidošanos. Būtiska nozīme ir iegūtajai izglītības kvalitātei.
Šādu darba tēmu izvēlējos tāpēc, ka vēlējos daudz detalizētāk izpētīt savas darba vietas mācību darba kvalitāti un dalīties savā pozitīvā pieredzē ar kolēģiem. Darba aktualitāte pamatojas ar to, ka kvalitātes jautājums izglītības iestādēs vienmēr ir bijis un ir ļoti aktuāls.
Mērķis: mācību darba kvalitātes izpēte un izvērtējums Bērnu un jauniešu centrā (turpmāk BJC) „Laimīte”
Uzdevumi: 1) raksturot mācību darbu, tā specifiku;
2) raksturot kvalitātes būtību;
3) noteikt un analizēt kvalitātes kritērijus;
4) veikt anketēšanu par mācību darba kvalitāti BJC „Laimīte”.
Pētnieciskais jautājums: kādi kritēriji ietekmē mācību darba kvalitāti?
Pētījuma metodes: 1) literatūras izpēte;
2) aptaujas metode – anketēšana;
3) matemātiskās statistikas datu apstrāde un analīze;
4) grafiskās attēlošanas metode.
1. MĀCĪBU DARBS
Izvēloties veidu, kā labāk uzsākt darbu mācību procesa organizācijā, jāpievērš uzmanība trim pamatjautājumiem:
mācību satura apguves organizācijai;
vērtēšanas procesam;
mācību vielas pasniegšanas metodikai. (3, 20 lpp.)
Mācību darbs klasē jāpiemēro integrētas būtnes attīstības perspektīvai. Daži skolotāji neapzinās saikni starp vispārējiem uzdevumiem un esošo praksi klasē. Tādēļ daudzām skolām ir jāveic svarīgs un nepieciešams darbs, lai:
apzinātos saikni starp uzdevumiem, cilvēces izpratni, mācīšanos, sabiedrību, skolotāju un skolēnu lomu, satura un metožu izvēli un izvērtēšanu;
apgūtu un attīstītu metodiku saskaņā ar vienoto izglītības izpratni. (1, 38 lpp.)
Kvalitātes uzlabošana nav iespējama, ja netiek izvērtēts esošais stāvoklis. Tikai pēc tam var vienoties par uzdevumiem un metodēm, kā šos mērķus sasniegt. Šai analīzei ir jāietver visus iestādes mērķus, darbības virzienus un vērtību kritērijus. (4, 36 lpp.).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1116092
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register