Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Mācību metožu un paņēmienu izvēle, īstenojot integrēto pieeju sociālo zinību stundās

     

    Term Papers56 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:651605
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Sociālās zinības jauns mācību priekšmets pamatskolā    3
1.1.  Sociālo zinību būtība    5
1.2.  Sociālo zinību mācību priekšmeta standarts    8
1.3.  Integrēta pieeja sociālajām zinībām    9
2.  Mācību integrācijas pamatprincipi    11
2.1.  Integrēto mācību teorētiskā būtība    12
2.2.  Integrācijas veidi    15
3.  Mācību metodes un paņēmieni    19
3.1.  Integrētie mācību modeļi sociālajās zinībās    21
3.2.  Mācību metodes un paņēmieni integrētajās sociālo zinību stundās    26
4.  Mācību metožu un paņēmienu izmantošana sociālo zinību mācību priekšmeta integrācijas realizācijā    38
4.1.  Sociālo zinību kā mācību priekšmeta ieviešanas ieguvumi un problēmas    48
  Secinājumi    52
  Izmantotā literatūra un avoti    54
1.pielikums.  Anketa skolotājiem – mācību metožu un paņēmienu izmantošana    56
2.pielikums.  Anketa skolēniem – sociālo zinību stundas    57
3.pielikums.  Intervijas jautājumi skolotājiem    59
Extract

Pētījuma mērķis – noskaidrot ar kādām mācību metodēm un paņēmieniem veiksmīgāk realizēt integrēto pieeju sociālo zinību stundās.
Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 8 apakšnodaļām, secinājumiem un 3 pielikumiem. Darbā ievietota viena tabula un 9 attēli.
Pirmajā nodaļā autors atklāj sociālo zinību būtību. To, ka sociālās zinības ir integrēts mācību priekšmets, kas ietver sevī ētisko, pilsonisko, ekonomisko un veselības izglītību.
Otrajā nodaļā autors pievēršas pašam integrācijas procesam un izdala trīs integrēšanas veidus. Ir satura integrācija, prasmju integrācija un satura un prasmju integrācija.
Trešajā nodaļā autors apskata mācību metodes un paņēmienus un noskaidro, kuras mācību metodes un paņēmieni labāk izmantojami integrēto sociālo zināšanu mācīšanā.
Ceturtajā nodaļā autors veic pētījumu, kurā ar anketēšanas un intervēšanas palīdzību noskaidro ar kādām mācību metodēm un paņēmieniem veiksmīgāk pielietot integrēto pieeju sociālās zinībās un kā sociālās zinības vēlas apgūt skolēni. Pētījuma rezultātā autors noskaidro arī ieguvumus un problēmas no sociālo zinību kā mācību priekšmeta ieviešanas skolās. Nodaļas beigās autors secina, ka skolēni labprāt apmeklē sociālo zinību stundas un ka skolēniem ir vēlme aktīvi iesaistīties un darboties.
Noslēgumā autors secina, ka, mainoties laikam, mainās sabiedrības normas un vērtības. Tas ietekmē visas dzīves jomas, arī izglītību.
Lai neapjuktu un nepazustu šajā izmaiņu laikmetā, nepieciešams veidot likumsakarības starp notiekošajiem procesiem. Integrētā pieeja mācībām un interaktīvo metožu un paņēmienu izmantošana mācību procesā ir lieliska iespēja, kā panākt to, lai skolēni mācītos dzīvei, nevis vērtējuma dēļ. Skolotāju uzdevums ir palīdzēt sasniegt šo mērķi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1140815
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register