Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:658046
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Mācību procesa kontrole.
Skolotājs apkopo un sistematizē mācību procesā iegūtos radītājus (skolēnu rakstu darbus, zīmējumus, savus vērojumus, skolēnu pašvērtējumus) vai arī kādas nozīmīgākas mācību procesa daļas rezultātus (diagnostikas vai kārtējas pārbaudes darbus). Šādas apkopojošas mācību kontroles beigās tiek izteikts vērtējums par procesā gūto. Tas var būt kā ziņojums par mācību sasniegumiem, arī vērtējums izpildīts, neizpildīts vai atzīme. (“Vēstis skolai.” 01.2001)
Ko un kāpēc mēs vērtējam? Vai vērtējam skolēnu mācību sasniegumus reproducēšanas līmenī, vai svarīgi ir atklāt individuālo izaugsmi un attīstību?
Pēdējā laikā ir mainījušies mācību mērķi un motivācija. Cita loma iedalīta mācību nodarbībai. Līdz šim galvenais bija dot zināšanas, tagad mēs vispirms veidojam mācību iemaņas, tad vidi, kurā skolēns iegūtas prasmes var lietot. Tāpēc vērtēšanai piešķirta jauna funkcija.
Jaunajā kvalitātē “vērtēt” nozīmē:
Izvirzīt mācību mērķus un uzdevumus;
Vienoties par konkrētiem kritērijiem/rādītājiem;
Ļaut mācīties darbojoties;
Vērot mācību procesu;
Soli pa solim apzināt sasniegto;
Analizēt paveikto;
Novērtēt un izvirzīt jaunus mērķus;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register