Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:659270
 
Evaluation:
Published: 04.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Mācību modelis ir saprotams kā pieejas kopums, ko vajadzētu izdarīt mācību procesā.
Bērna audzināšana sākas ar mērķa apzināšanos. Lai bērna audzināšana būtu mērķtiecīga, vispirms tā jāizzina teorijas un metadoloģijas līmenī. Teorija dod atbildi uz jautājumu, kas un kāds ir katras izglītības alternatīvas bērntēls, kā to izprot, cik tas ir pilnīgs un atbilst sava laika uzskatiem, metadoloģija sniedz atbildi, kādas vispār aktivitātes jāīsteno, lai sekmētu bērna audzināšanu atbilstoši šim bērntēlam.
Izglītības alternatīvās teorijas izzināšanā lielu ieguldījumu ir devuši daudzas slavenas personības kā Rudolfs Šteiners, Marija Montesori, Fridrihs Frēbels, Georgs Keršenšteiners.
Patreiz ir izstrādāti septiņi mācību modeļi / kognitīvais, komunikatīvais, uz emocionālo pārdzīvojumu, bērncentrētais, bilingvālais, tālmācības, portidžes/. Skolu praksēs iznāk izmantot daudzus mācību modeļus. Bieži lietotais mācību modelis patreiz ir kognitīvais mācību modelis, kurš balstās uz izpratni, izmantojot dažādus izziņas procesus /iztēli, domāšanu, atmiņu/. Vājā puse šim modelim varētu būt tā, ka netiek izmantotas sajūtas. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1232645
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register