Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:662969
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Teorētiskā doma par pasaku nozīmi sākumskolas skolēnu audzināšana   
1.1.  Nozīmīgākie teorētiķi pasaku jomā   
1.2.  Pasaku loma vēsturiskā skatījumā   
1.3.  Spēks , ko dod pasakas   
3.  Pasaku nozīme sākumskolas skolēnu psiholoģiskajā skatījumā   
3.1.  Motivācijas nepieciešamība pasaku lasīšanai   
3.2.  Motivācija un motīvs   
3.3.  Pasaku nozīme bērnu pasaules uztveres veidošanā   
4.  Pasaku nozīme pedagoģiskajā darbā ar sākumskolas skolēniem   
Extract

Ievads.
Sākumskolas pedagoģijā pasakas var veikt nozīmīgu ieguldījumu.
Īpaši sākumskolas vecumposmā aktīvi veidojas ētikas kritēriji.
Šis ir laiks , kad notiek daudz un dažādi notikumi, kuros ir grūti orientēties. Šie visi notikumi ietekmē skolēnu ētikas kritēriju veidošanos, tādēļ ļoti svarīgi ir bērniem mācīt jau no paša sākuma, kas galvenais dzīvē un no kā vajadzētu izvairīties.
Tādēļ ir pasakas, ko bērni lasa ar lielu uzmanību un interesi, sniedz vērtības visai savai dzīvei. Dzīves patiesības , ko sniedz pasakas – neatvietojams ētisko un estētisko atziņu mērs.
Tādēļ jau paša mazotnē ir svarīgi, ka vecāki savus bērnus iepazīstina ar pasakām. Tā jau ir daļa no audzināšanas, kas nāk visai dzīvei.
Par pasakām izvēlējos rakstīt , jo tās ir ļoti svarīga bērnības daļa. Un tā kā mēs katrs esam tās lasījuši , tad zinām , ko tas nozīmē mazam bērnam. Tās palīdz veidoties par lielu cilvēku un izpalīdz dažādās dzīves situācijās.
Tautas pasakas daudzu gadsimtu slīpēšanās un pilnveidošanās procesā guvušas augstvērtīgu māksliniecisku formu.
Pasakas lasa ne tikai paši mazākie , bet arī skolas vecuma bērni. Tām ir savs veids , kā piesaistīt bērnus.
No pasakām daudz ko var mācīties, un tādēļ tās izmanto arī pedagoģiskajā darbā.
Pasakas- vēstītāja folkloras sacerējums, vēstītāja folkloras žanrs, kam raksturīga fantastika.
Pasakas- izstāstīts stāsts , tai ir jēga sākums , beigas sižeta pagriezieni, kulminācija.
Svarīga ir pasakas uzbūve. Pasakas savā ziņā ir ļoti līdzīgas dzejolim- pat pantiņam , kur elementi, kārtojās skaidrās struktūrās.

1.Teorētiskā doma par pasaku nozīmi sākumskolas skolēnu audzināšanā.
1.1 Nozīmīgākie teorētiķi pasaku jomā.
Pasakas ir vēstītāja folklora , tad arī šajā jomā ir ieguldīts milzīgs darbs. Pētnieki un teorētiķi īpaši neizdala šo žanru , atzīmē bērnus un pusaudžus kā galvenos šo žanra lasītājus. Pašas pasakas jau no seniem laikiem lasījuši visa vecuma cilvēki. Pasakas kā savdabīgas tautas fantāzijas ir ļoti pievilcīgas un iedarbīgas. Pats par sevi saprotams, ka laika gaitā notikusi zināma atlase un ir izveidojies īpašs bērnu auditorijas pasaku. Vēstītājas folkloras vākšana un izdošana sākas XIXgs.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1129474
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register