Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:671281
 
Evaluation:
Published: 19.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Extract

Kas sagādāja grūtības:
Bērnu konfliktsituācijas dažreiz man sagādāja grūtības. Dažreiz nomierināju bērnus. Dāžreiz rosināju bērnus pašus tikt galā ar situāciju, nepiespiežoti piedāvāju problēmas risinājumu. Mudināju bērnus padomāt, kā jūtas cits kad viņu abižo. Bērniem ļauju iepazīt viņu emocijas. Piemēram, ja bērns ir dusmīgs, necenšos viņu nekavējoties uzjautrināt, vai nomierināt. Bet skaidroju: “Tu esi dusmīgs, tu drīksti dusmoties, tikai nedari pāri citiem, varbūt vēlies pabūt viens un paspēlēt kādu spēli? Tad piedāvāju bērnam iet patstāvīgi un izvēlēties interešu centru. Tā nav izteikti izolējoša vide, bet tomēr bērns ir nostāk no parējiem grupas bērniem un tā var tikt galā ar savām emocijām ātrāk un veiksmīgāk. „Vecumā no 2 līdz 3 gadiem bērns sāk apzināties sevi kā autonomu personu, jo ir apjautis savu ES, taču bērnam ir jāmācās kontrolēt savas emocijas, jo viņš bieži dusmojas. Bērns daudz ko nevar pateikt, jo nav vēl pietiekamas runas prasmes. Veidojas iekšēja spriedze, kas viegli pāriet dusmās. Šajā vecumā bērna dusmas ir viena no vecumposma īpatnībām.” ( Golubina, 2007, 181) Lai atrisinātu konfliktsituācijas, ir jāskatās uz to daudzpusīgi, izvērtējot visus apstākļus, bērnu emocionālo stāvokli, rakstura īpašības u.c. Analizēt konkrētu problēmsituāciju no visiem rakursiem, lai maksimāli pareizi rīkoties.

Nepieciešamie uzlabojumi:
Prakses vietā bieži nacās nomerināt raudošos bērnus. Bērnu vecumposms ir no 1.6 līdz 3 gadiem. Daudzi bērni neilgu laiku atpakaļ uzsāka bērnudārza gaitas un vēl ilgst adaptācijas periods. Es uzskatu ka šiem bērniem ir jāvelta vairāk uzmanības, bet grupas pedagogam nav daudz laika, jo bērnu ir daudz. Es centos pārslegt bērnu uzmanību no raudāšanas un no atvadīšanas ar vecākiem. Piedavāju bērniem dažādas rotaļas. Bet ar papildu uzmanību jābūt ļoti uzmanīgiem, bērns var pieķerties pie viena pedagoga un pēc tam nereāģēt vai atkāl raudāt kad atnāks cits pedagogs, tāpēc centos nepārspīlēt.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1373029
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register