Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:674427
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sākumskolas vecumposma raksturojums    4
2.  Sociālo prasmju teorētiskais skaidrojums    6
3.  Ģimenes nozīme sociālo prasmju attīstībā    9
4.  Pētījumā izmantotās metodes    11
5.  Pētījums par sociālajām prasmēm Rīgas 84. vidusskolā    12
5.1.  Aptauja skolēniem    13
5.2.  Aptauja skolotājiem    15
  Secinājumi    18
  Literatūras saraksts    20
  Anotācijas    21
Extract

Jebkuram cilvēkam ir vēlme – redzēt savus bērnus laimīgus, veselus, apmierinātus, gudrus un lepnus par saviem sasniegumiem. Tādēļ tieši sākumskolas apguve ir īpaši nozīmīgs posms bērna dzīvē, jo notiek gan sagatavošana turpmākajam, gan tā ir labākā iespēja iemācīties un mācīties. Sākumskolā apgūst arī pašas nepieciešamākās prasmes. To nevar veikt tikai ģimene. Te liela nozīme ir skolai, mācību nodarbībām, kā arī apkārtējai videi. Ja ģimene nav ieinteresēta bērna darbībās,tad darbībās,tad skola ir tā,kas saglabā dzīvu ģimenes vērtību
M.Skatkins uzsver, ka bērna personības veidošanās notiek mācību darbības procesā [16.,120].
Mūsdienās viss mainās, pilnveidojas, attīstās tehnika, saskarsme un kontaktēšanās veidi,- internets, telefoni u.c, tāpēc ir svarīgi noskaidrot, kā skolas pirmajos gados tiek attīstītas skolēnu sociālās prasmes, un vai viņi būs gatavi pāriet un pieņemt jaunus izaicinājumus, ko dzīve tiem piešķir. Lai arī viss mainās, un iet uz priekšu, nemainīga paliek sabiedrība, kurai vienmēr ir bijusi svarīga cilvēciskā attieksme vienam pret otru [14., 89].
Savā zinātniski pētnieciskajā darbā centīšos aplūkot un saprast, ko dod sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem, izprast to nozīmi un nepieciešamību bērnu ikdienas dzīvē.
Darba mērķis: izpētīt sociālo prasmju attīstību sākumskolā.
Darba uzdevumi: 1. Iepazīties ar sākumskolas (6-11 g.) vecumposma īpatnībām sociālo prasmju attīstībā.
2. Raksturot sociālo prasmju attīstību.
3. Izpētīt sociālo prasmju attīstību sākumskolā.
4. Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus.
Izmantotās pētniecības metodes:
1.Literatūras analīze.
2.Anketēšana.
3.Informācijas analīze.
Pētījuma bāze: Rīgas 84. vidusskolas 4. klases skolēni.
Darba struktūra: darbs sastāv no ievada un 5 daļām.
Pirmajā daļā tiek raksturots sākumskolas vecuma posms (6-11.gadi), būtiskākās šī vecuma iezīmes.
Otrajā daļā tiek skaidrots sociālo prasmju teorētiskais jēdziens, apkopoti dažādu zinātnieku viedokļi.
Trešajā daļā tiek skaidrota ģimenes nozīme bērna sociālo prasmju attīstībā.
Ceturtajā daļā ir apkopotas un raksturotas pētījumā izmantotās metodes.
Piektajā daļā ir pētījums par sociālajām prasmēm Rīgas 84. vidusskolā.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register