Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:675062
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iekļaujošā izglītība, tās darbības principi    4
1.1.  Iekļaujošās izglītības būtība    4
1.2  Skolotājs - iekļaujošās izglītības pedagogs    6
2.  Sākumskolas skolēnu garīgās un fiziskās attīstības raksturojums    8
2.1.  Vieglo garīgās un fiziskās attīstības traucējumu apraksts    8
2.2.  Daugavpils pilsētas domes Vispārējās un profesionālās izglītības pārvaldes vadītājas Marinas Isupovas pētījums par Daugavpils skolām pēc Iekļaujošās izglītības centra izveides    10
3.  Vizuālā māksla skolēniem ar viegliem garīgās un fiziskās attīstības traucējumiem    12
3.1.  Atbalsta pasākumu pozitīvie un negatīvie aspekti    12
3.2.  Vizuālās mākslas nozīme skolēnu ar viegliem garīgās un fiziskās attīstības traucējumu uzlabošanā    13
  Secinājumi    15
  Izmantotie informācijas avoti    16
  Pielikumi    19
Extract

3.2.Vizuālās mākslas nozīme skolēnu ar viegliem garīgās un fiziskās attīstības traucējumu uzlabošanā
Vizuālā māksla bērna attīstībā ir svarīgs aspekts, tā nodrošina iztēles un fantāzijas pilnveidi, caur spēli un rotaļu iemāca izprast perspektīvu, materiālus, ilūzijas un dabas parādības. Attīsta maņas, iemācās darba kultūru.
Tā trenē ne vien garīgi un psiholoģiski, liekot uztvert lietas telpiski, izprast materiālus, bet arī fiziski, attīstot pirkstu motoriku, roku koordināciju, sistemātisku darbību, kustību ekonomiju.
Mācību priekšmeta mērķis - sekmēt izglītojamā emocionālo un intelektuālo attīstību, pilnveidot un attīstīt viņu radošās spējas, interesi par mākslu un radīt priekšnoteikumus mākslinieciskās un radošās darbības pieredzes daudzveidīgai izmantošanai ( Vizuālā māksla 1.–9. Klasei Mācību priekšmeta programmas paraugs speciālo izglītības programmu īstenošanai, 2011).
Pozitīvie aspekti skolēnu attīstībai - vizuāli mākslinieciskajā darbībā visnozīmīgākās ir redzes sajūtas, taustes sajūtas, kinestētiskās sajūtas.
1. Redzes sajūtas ir distances sajūtas, kas gūstamas no objekta izzināšanas lielākā vai mazākā attālumā. Šī sajūta ir cieši saistīta ar bērna emocionālo sfēru. Tādēļ ļoti nozīmīgi ir bērna sajūtas attīstību sekmēt vienlaicīgi ar bērna pozitīvajām emocijām.
2. Taustes sajūtas ir kontakta sajūtas un kinestētisko (kustību) sajūtu mijiedarbības rezultāts. Taustes sajūtas ir viens no ādas sajūtu veidiem, kas iekļauj sevī pieskares, vibrāciju, cietuma vai mīkstuma, mitruma, aukstuma, priekšmeta garuma u.c. sajūtas. Šīs sajūtas bērniem māca par materiālu dažādību, attīsta redzes sajūtas, trenē pirkstu motoriku.
3. Kinestētiskās sajūtas ir kontakta – ķermeņa locekļu kustību un stāvokļu sajūtas. Aktīvi darbojoties pie sīkām detaļām bērni attīsta pirkstus, locītavas, trenējot kā fizisko, tā, kā pierāda pētījumi, atmiņu (RPIVA Jauno zinātnieku konferences rakstu krājums 2005-2006).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1347347
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register