Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:684938
 
Evaluation:
Published: 10.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Skolotāja vizuālais tēls    4
2.  Skolotāja personības īpašības    5
3.  Pedagoga profesijas prestižs    6
3.1.  Nodarbinātība un atalgojums    6
3.2.  Pedagogu izglītība un ar to saistītās prasības    7
3.3.  Pedagogu iespējas ietekmēt izglītības sistēmu    7
3.4.  Konfliktsituācijas    8
3.5.  Skolu resursi, metodiskais darbs    9
4.  Noslēgums    10
5.  Literatūra    11
Extract

Laikraksti bieži raksta par skolotājiem. Starp visbiežāk minētajiem ir gan dažādu atzinību izteikšana skolotājiem apaļu dzīves un darba jubileju kontekstā, gan skolotāju apgalvojums, ka viņiem patīk savs darbs, gan tas, cik svarīgi uzturēt pozitīvu attieksmi pret skolēniem. Tiek atzīmēts, ka lielākā daļa pedagogu savu darbu veic godprātīgi, ar vislielāko pienākuma apziņu, darba mīlestību, neatlaidību un izturību. Jaunie skolotāji, nonākot skolā, izrāda enerģiskumu, drosmi un vēlmi strauji virzīties pa karjeras kāpnēm. Tiek uzsvērta sabiedrības pozitīvā attieksme un pietāte pret skolotāju kā nākotnes sabiedrības veidotāju.
Tomēr, tiek minēts, ka ne vienmēr skolotājs pret skolēniem ir neitrāls un objektīvs. Skolotājs uzskata, ka ir lietderīgi likt vairākkārt atkārtot vienu un to pašu uzdevumu, lai tas tiktu apgūts. Skolotāji mēdz būt neprofesionāli, nepārzina jaunākās metodes un neprot darbā izmantot jaunākās informācijas tehnoloģijas. Sākotnēji mēdz izrādīt savu pārākumu, izsakot aizskarošas piezīmes vai samazinot zināšanu novērtējumu par sliktu uzvedību. Tiek ieteikts skolotājiem būt pozitīvākiem un biežāk uzslavēt labo, it īpaši tādēļ, ka skolēniem arī ģimenē šī pozitīvisma dažreiz pietrūkst.
Tiek minēts, ka mūsdienu skolotājam jābūt kompetentam-jāprot izmantot jauno tehnoloģiju piedāvātās iespējas, jāprot strādāt daudzkultūru klasē, gan klasē, kurā mācās bērni ar invaliditāti, viņam ir nepieciešama saskarsmes prasme, jābūt labam vadītājam. Mūsdienās skolotājiem jāatrod jauns ceļš, kā iegūt autoritāti skolēnu un sabiedrības acīs. [3;45]
1.Skolotāja vizuālais tēls
Bija laiks, kad skolotāja individualitātei kā nevēlamai parādībai tika pievērsta liela nozīme, lai to ierobežotu. Pēc šī ierobežojuma atcelšanas Latvija pedagoģiskā doma maz tikusi akcentēta uz skolotāja pozitīvā tēla veidošanu. Gluži pretēji-sabiedrībā iegājies teiciens- „Tu izskaties pēc skolotājas”- kā vizuālā tēla negatīvais vērtējums. Izglītības sistēmas salīdzinoši zemā prestiža cēloņi dažkārt meklējumi arī tās darbinieku neatbilstīgā imidža dēļ.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register