Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:688692
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ekskursijas kā mācību darba formas raksturojums   
2.  Ekskursija uz Sanktpēterburgu   
2.1.  Ekskursijā uz Sanktpēterburgu iegūtās informācijas un zināšanu izmantošana krievu valodas stundās   
2.2.  Ekskursijā uz Sanktpēterburgu iegūtās informācijas un zināšanu izmantošana kultūras vēsturē   
2.3.  Ekskursijā uz Sanktpēterburgu iegūtās informācijas un zināšanu izmantošana ģeogrāfijā   
3.  Ekskursijas uz Poliju, Čehiju un Austriju analīze   
4.  Aptaujas Krāslavas Valsts ģimnāzijas skolēnu vidū rezultātu analīze   
5.  Secinājumi   
6.  Izmantotā literatūra   
Extract

Kā var lasīt grāmatās, ekskursija ir kolektīva kādas vietas, izstādes, izrādes, muzeja u.tml. apmeklēšana. Tik vien. Vai arī – izbraukums nolūkā apmeklēt kādu vietu, pasākumu – ja tā tīk labāk. Ko nozīmē vārds “mācību” ar sešiem burtiem un trim zilbēm, kas novietotas priekšā visvarenajai “ekskursijai”, galvenās lomas tēlotājai? Īsi un skaidri – tieši to, ka skolēni (un ne tikai) tiek aicināti mācīties. Iepazīties, attīstīt savu domāšanu, atmiņu, uzmanību, savas radošās spējas, veidot un izkopt personības apziņu, gribu, sadzirdēt citu cilvēku viedokli.
Mācību ekskursijas dod iespēju iepazīt ne tikai vienam otru, bet arī plašāk izpētīt priekšmetus un parādības, kas šķiet tik tālas klases solā. Atklāt to cēloņus un savstarpējās sakarības, izdarīt objektīvākus secinājumus. Un, ja tikai tie trīs (šoferis – gids – skolotājs) autobusa priekšā ļauj, justies lepnam, jo patiesi to esi izdarījis pats.
Savā darbā skolotāji izmanto filmas, prezentācijas, patstāvīgos darbus, mājasdarbus, konkrēta materiāla apgūšanu no grāmatām. Taču nereti gadās, ka bērniem stundas neliekas aizraujošas un interesantas, konkrētāk sakot garlaicīgas. Tam par vainu, mūsuprāt, ir mācību metode, kuru izmanto skolotājs, proti, katrā nozarē agrāk vai vēlāk notiek pārmaiņas, mūsuprāt, arī mācību procesā ir vieta reformām. Lai padarītu stundu skolēniem interesantāku un saprotamāku, būtu jāsaista teorētisko daļu ar praktisko, praktiskā šajā gadījumā būtu ekskursija.
Darba mērķis: Izpētīt, kā mācību ekskursijā iegūto informāciju var izmantot mācību procesā. Darba uzdevumi: 1.Veikt ieskatu teorijā par mācību ekskursiju kā mācību metodi.
2. Noskaidrot un apkopot skolēnu domas par ekskursiju un tajā iegūtās informācijas izmantošanu mācību procesā
3. Analizēt ekskursijā uz Sanktpēterburgu iegūto zināšanu izmantošanu mācību procesā.
Darba metodes:
Teorētiskās informācijas apkopošana
Tabulu izveide
Anketēšana un iegūto datu apstrāde…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1342729
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register