Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:708589
 
Evaluation:
Published: 08.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Abstract    3
  Ievads    5
1.  Teorijas apskats    6
1.1.  Kreilības izcelsme    6
1.2.  Kreiļu iedalījums un vispārējais raksturojums    7
1.3.  Kreilības izpausmes dažādos vecumposmos    9
1.4.  Kreiļu pārmācīšana un tās sekas    10
1.5.  Biežāk sastopamās grūtības darbā ar kreiļiem skolā    11
1.5.1.  Jēdzienu „pa labi”, „pa kreisi” izpratne    12
1.5.2.  Slikta orientēšanās apkārtnē un plaknē    12
1.5.3.  Nespēja sevi ātri organizēt darbam un koncentrēties    13
2.  Pētījumā iegūto datu analīze un interpretācija    14
2.1.  Pētījuma metodoloģija    14
2.2.  Pedagogu vērojumi darbā ar kreiļiem    14
2.3.  Novērošanā gūtās informācijas analīze    16
  Nobeigums un secinājumi    21
  Izmantotie informācijas avoti    22
  Pielikumi    23
Extract

Nobeigums un secinājumi
Zinātniski pētnieciskā darba tēma ir „Kreiļi X skolā un viņus raksturojošās iezīmes”. Darba mērķis bija noskaidrot X skolas kreiļu mācību darba un uzvedības izpausmes. Apkopojot un izanalizējot pētījumā iegūto informāciju, secināms:
1. Kreiļi ir ļoti dažādi, ne visiem kreiļiem piemīt vienas un tās pašas rakstura iezīmes un fiziskās īpatnības, tāpēc iespējams izveidot tikai vispārēju kreiļu raksturojumu.
2. Kreiļi ir radoši, apveltīti ar bagātu iztēli, viņiem ir izteikta krāsu izjūta, īpaši padodas zīmēšana un dažādi noformēšanas darbi.
3. Lielākajai daļai kreiļu ir nenoturīga uzmanība, mainīgs garastāvoklis un grūtības sagādā pārslēgšanās no viena darbības veida uz otru.
4. Vairumam kreiļu, īpaši jaunākajās klasēs, ir lēnāks darba temps salīdzinājumā ar pārējiem klases biedriem.
5. Dažas rakstura un uzvedības iezīmes novērotas gandrīz visiem kreiļiem – kustīgums un enerģiskums, emocionalitāte, nenoturīga uzmanība un nespēja koncentrēties.
6. Pedagogu pieredze liecina, ka kreiļiem jaunākajās klasēs pacietīgāk jāizskaidro uzdevums, bieži precīzi ar roku jānorāda virziens, puses lapai, viņiem bieži vajadzīgs ilgāks laiks darba paveikšanai.
7. Darbā ar kreiļiem ir nepieciešama individuāla pieeja, kā arī atšķirīgi mācību darba paņēmieni un mācību uzskates līdzekļi.

Priekšlikumi:
1. Skolā kreiļu problēmai vajadzētu pievērst lielāku uzmanību: pielāgot vidi viņu vajadzībām, nodrošināt speciālus darba rīkus un iekārtas, pielāgot aprīkojumu, veikt atbilstošus darba drošības pasākumus.
2. Nepieciešams sagatavot mācību uzskates līdzekļus, kuri paredzēti kreiļiem, esošos uzskates līdzekļus pielāgot kreiļu vajadzībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1318312
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register