Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:708847
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 46 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu val.   
  Anotācija angļu val.    5
  Ievads    5
1.  Sociālās pieņemšanas vajadzība viena no cilvēka saskarsmes pamatvajadzībām    7
2.  Jaunākā skolas vecuma bērna saskarsmes raksturojums un problēmu risināšana    13
2.1.  Bērna rakstura īpašības un fiziskie dotumi    13
2.2.  Pedagogu un vecāku attieksme pret bērnu    25
2.3.  Attiecības ar vienaudžiem un socializācijas sekmēšana    30
3.  Pētījums par sociālo atstumtību sākumskolas 2. klasē    38
3.1.  Klases raksturojums    38
3.2.  Pētījuma metožu izvēles pamatojums un norises apraksts    38
3.3.  Iegūto rezultātu analīze un interpretācija    39
3.3.1.  Aptaujas rezultāti par skolēnu savstarpējām attiecībām klasē    39
3.3.2.  Skolas vides pedagoģisko vērojumu analīze    44
3.3.3.  Pārrunas ar klases audzinātāju par sociālās atstumtības iespējamību klasē    47
3.4.4.  Skolotāja prakstiskā darbība ētisko vērtību sekmēšanā un savstarpēji pozitīvu attiecību veidošanā starp skolēniem    49
  Secinājumi    58
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    59
  Pielikumi    62
Extract

Secinājumi
1. Zems skolēna pašnovērtējums un paštēls var novest pie atstumšanas jeb mobinga. Bērnam zems pašnovērtējums var izveidoties: ja bērns tiek izsmiets citu bērnu vidū izskata dēļ, ja bērns ir bikls, ir zemas intelektuālās prasmes, un ir atšķirīgs sociālais
2. No personības attīstības pakāpes, kultūras, ētikas un morāles ir atkarīgs tas attieksmju līmenis, kurš tiks realizēts pret otru cilvēku.
3. Neapmierinātās vajadzības ir spēcīgākais cilvēku uzvedības motīvs.
4. Ģimenei ir svarīgākā loma bērna socializācijā. Savstarpēja cieņa ir svarīga veiksmīgas sadarbības veidošanā.
5. Skolēnu attieksmi pret notikumiem un parādībām, viņu uzvedību un rīcību ietekmē gan skolas fiziskā vide, gan psiholoģiskais klimats - savstarpējās attiecības skolā, kā arī iespējas aktīvi darboties, apliecināt sevi.
6. Skolas loma ir ne tikai mācīt tādas zināšanas kā matemātiku, latviešu valodu un vēsturi, bet arī audzināt toleranci, savstarpējo sapratni, labestību un spēju veidot attiecības un pieņemt cilvēkus ar dažādiem uzskatiem un sociāliem apstākļiem.
7. Veicot pētījumu Valmieras „X” sākumskolas 2. a klasē autore secināja, ka klasē nav novērojama bērnu sociālās atstumtības problēma, arī paši bērni atzīst, ka klasē nevalda sociālā atstumtība. Bērnu savstarpējās attiecības klasē ir vērtējamas kā draudzīgas.
8. Šajā klasē ir puišu grupa, kas veic verbālo mobingu, taču tas netiek vērsts pret vienu konkrētu bērnu pastiprināti.
9. Bērna vēlmi labprātīgi norobežoties no pārējiem bērniem, nevajadzētu saistīt ar mobinga pazīmi. Skolēnu galvenā uzticības persona ir viņu vecāki.
10. Pēc autores domām galvenais iemesls, kādēļ konkrētajā klasē nevalda sociālās atstumtības risks ir klases audzinātājas attieksme pret darbu un skolēniem, skolotājai nav mazsvarīgas skolēnu savstarpējās attiecības klasē. Ja klasē tiek novērotas nesaskaņas, tās nekavējoties tiek risinātas iesaistot visus skolēnus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register