Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:718847
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Novērošana    3
  Pārrunas    5
  Intervija    6
  Anketēšana    7
  Pārrunas, intervija un anketēšana H. Gudjona skatījumā    8
  Secinājumi    9
  Literatūras saraksts    10
Extract

Ievads.

Lai pierādītu izvirzītās hipotēzes un izvirzītu jaunas, ir nepieciešams tās pārbaudīt. Lai to izdarītu ir jāpielieto pētīšanas metodes. Šīs metodes, ja tiek pielietotas objektīvi, pierāda hipotēzes pareizību.
Visbiežāk pielietotās pētīšanas metodes ir novērošana, pārrunas, anketēšana, intervija, reitings, sociometrija, tests, eksperiments, kā arī teorētiskās metodes. Tomēr šīs metodes pēc pielietojuma atšķiras skolas vidē un ārpus skolas. Skolā pielietojot šīs metodes ir daudz vairāk jādomā par to izstrādi. Ir jāņem vērā skolēnu koncentrēšanās spēju ilgums, ziņkārība, ir daudz vairāk jāpiedomā pie izturēšanās un uzticības veidošanas. Tāpat ir jāiegūst atļaujas no skolēnu vecākiem par atļauju veikt pētījumu.
Šajā referātā rakstīšu par konkrētām pētīšanas metodēm skolā- novērošanu, pārrunām, anketēšanu, interviju.
Šīs metodes tiek klasificētas kā empīriskās metodes (metodes, kuras balstītas uz novērojumiem).


Novērošana.
Tā ir pētīšanas metode, kam raksturīga pētāmo parādību speciāli organizēta uztvere. To izmanto noteiktas pedagoģiskās parādības izpētei.
Novērojums palīdz izprast skolēna rīcības un uzvedības motīvus, jēgu.
Novērošana ir viena no senākajām pētīšanas metodēm, un arī mūsdienās tai ir ļoti liela nozīme. J.A. Students novērošanu pievienoja psiholoģiskajām metodēm, uzsverot, ka tā ir jāpielieto skolēnam nezinot, dažādās situācijās, arī ārpus skolas.
Novērošanu var iedalīt vadoties pēc pētnieka saiknes ar pētāmo objektu un ņemot vērā laiku un telpu.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1179447
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register