Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:734993
 
Evaluation:
Published: 17.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA   
  ANNOTATION    6
  IEVADS    6
1.  Domāšanas procesu attīstība pirmsskolas vecuma bērniem    8
1.1.  Domāšanas būtība    8
1.1.1.  Radošās un kritiskās domāšanas izpausmes    15
1.1.2.  Domāšanas attīstība pirmsskolas vecuma bērniem    16
1.1.3.  Agrīnās bērnības domāšanas un paņēmienu raksturojums    2
1.2.  Pirkstiņrotaļu izmantošanas iespējas domāšanas procesu veicināšanā    26
2.  Pirkstiņrotaļu izmantošanas iespēju izpēte bērnu domāšanas procesu veicināšanā    31
2.2.  Pētāmās mēŗkauditorijas apraksts    31
2.3.  Pētījuma norises apraksts    34
2.4.  Secinājumi    47
  LITERATŪRAS SARAKSTS    48
  PIELIKUMI    50
Extract

2. 4. Secinājumi
Izpētot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru un veicot praktisko pētījumu ar 3 – 4 gadus veciem bērniem, darba autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Bērnība ir periods, kad veidojas bērna personība, pašapziņa, visi psihiskie procesi tajā skaitā domāšana.
2. Bērns pasauli iepazīst caur sajūtām.
3. Pieaugušu uzdevums, tātad arī pedagoga, ir nodrošināt bērnam vidi, kurā viņš var darboties atbilstoši savām vajadzībām, vecumposma īpatnībām un individuālajam attīstības tempam. Pedagogam ir jārūpējas par pozitīvu iespaidu bagātību un pirksti pirkstiņrotaļas ir viens no veidiem, kas to sniedz.
4. Pirmsskolas vecumā rokas ir prāta instruments, ar to palīdzību bērns apgūst apkārtējo pasauli. Bērna prāta spējas ir atkarīgas no pirkstu veiklības.
5. Bērna domāšanas un valodas attīstība ir cieši saistīta ar roku sīkās muskulatūras pilnvērtīgu darbību. Viens no veidiem kā attīstīt roku sīko muskulatūru un domāšanu ir pirkstiņrotaļas.
6. Spēlējot pirkstiņrotaļas, bērnam veidojas pozitīvs emocionālais kontakts ar pieaugušo.
7. Pirkstiņrotaļās bērns var radoši darboties, fantazēt, izdomāt dažādus veidus, kā kustināt rokas, pirkstiņus.
8. Pirkstiņrotaļas laikā bērns aktīvi darbojas līdzi, tā netieši vingrinot kustībukoordināciju;
9. Bērns vienlaicīgi spēj saskaņot runu un kustību;
10. Pirkstiņrotaļas ir jāizvēlas attiecīgai tēmai,
11. Pirkstiņrotaļas jārosina spēlēt vecākiem kopā ar saviem bērniem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −51,45 €
Work pack Nr. 1238823
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register