Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:741477
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.03.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kāda ir atšķirība starp mērķiem, uzdevumiem un mācīšanās rezultātiem?
Gan mērķi, gan uzdevumi raksturo mācībspēka nodomus un tādēļ saistās ar pasniegšanu, ko veic mācībspēks nevis ar mācīšanos, ko veic students. Mērķi parasti raksta no skolotāja viedokļa, lai norādītu vispārējo saturu un virzienu modulim.
Kā uzrakstīt mācīšanās rezultātus?
Blūma taksonomija nebija vienkārši klasifikācija – tas bija mēģinājums organizēt dažādus domāšanas procesus hierarhijā. Šajā hierarhija, katrs līmenis ir atkarīgs no studenta spējas veikt līmeni vai līmeņus, kas ir zem tā. Kad runājam par mācīšanu, Blooms vienmēr atbalstījis, ka mācīšanas un vērtēšanas laikā studentiem ir jāpatur prātā, ka mācīšanās ir process, un ka skolotājam vajadzētu mēģināt iegūt domāšanas procesus no studentiem, lai pārvietotos augšup pa posmiem.
Kā mācīšanās rezultāti saistīti ar mācīšanu un vērtēšanu?
Rakstot mācību rezultātus, ir svarīgi, lai tos varētu novērtēt. Skolotāja uzdevums ir nodrošināt, ka pastāv saskaņošana starp mācību metodēm, novērtēšanas metodēm, vērtēšanas kritēriji un mācību rezultātiem. Skaidrības trūkums šajos posmos ir viens no iemesliem sliktākiem mācību rezultātiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register