Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:744823
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ja par audzināšanas būtiskāko līdzekli šodien uzskatām sadarbību, tad audzināšanas metodes varam definēt kā audzinātāja un audzēkņu sadarbības veidus, pilnveidojot audzēkņu pašregulācijas attieksmes.
Audzināšanas metodes ir analizējamas un izmantojamas atbilstoši audzināšanas procesa gaitai: mērķis – līdzekļi – rezultāts.
Ir 4 sadarbības pamatposmi:
1.psiholoģiskā sagatavošana (izmanto diagnosticēšanas, prognozēšanas un orientācijas metodes)
2.praktiskā sagatavošana (izmanto koordinācijas un stimulēšanas metodes)
3.darbības realizācija (izmanto koordinācijas un stimulēšanas metodes)
4.rezultātu novērtēšana (izmanto novērtēšanas metodes)
Diagnosticēšanas metodes – noteikt katra skolēna un klases kolektīva līmeni un uz tā apzināšanas pamata prognozēt audzināšanas mērķi (var izmantot sociometriju, aptaujas, novērošanu, pedagoģisko situāciju konstruēšanu un analīzi u.c.)…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1232577
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register