Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:750146
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Apdāvinātības iedalījums:
vispārējās intelektuālās spējas;
Tās nepieciešamas daudzu darbības veidu izpildei:
spējas kritiski domāt;
spējas izteikties;
spējas izteikt motivāciju;
spējas piedalīties diskusijās;
spējas risināt dažādus uzdevumus utt.

specifiskās akadēmiskās spējas;
Tās izpaužas tikai atsevišķos darbības veidos un nosaka to izpildes īpatnības. Tās ir spējas ar māksliniecisku ievirzi (dejošana, zīmēšana u.c.)
Apdāvinātībai piemīt kvalitatīvākais un kvantitatīvākais lieluma raksturojums. Kvalitatīvais raksturojums pauž cilvēka psihes iespēju specifiku, apdāvinātības īpatnības izpausmi konkrētā darbības jomā. Kvantitatīvais raksturojums pauž apdāvinātības spilgtuma pakāpi.
kreatīvā domāšana;
Apdāvinātie domā citādi, domāšanas esošo stereotipu nomaiņa, spējas ieraudzīt un redzēt priekšmetos jaunas kombinācijas, veidot jaunas sakarības starp elementiem.
līderības spējas;
Apdāvinātie bērni ar augstu pašcieņu izvirza par mērķi sev dažādus uzdevumus, arī ir spējīgi ieņemt līdera lomu pārējo vienaudžu vidū. Rodas arī saskarsmes problēmas, sociālās pieredzes dēļ. Viņus interesē ietekmes gūšana, griba darboties un gūt sekmes. Tā bērni iepazīst sevi darbībā un kļūdoties.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register