Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:751693
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 127 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Apzīmējumu saraksts    3
  Anotācija    4
  Ievads    6
1.  Vērtību un vērtīborientācijas teorētiskā izpratne    8
1.1.  Vērtību veidošanas teorētiskie pamati pedagoģijā: vēsturiskā pieredze    8
1.2.  Vērtību veidošanas pedagoģiskajā procesā    12
2.  Kino izmantošanas iespējas pedagoģiskajā procesā    13
2.1.  Kino stilistika un tas izmantošana pedagoģiskajā procesā    13
2.3.  Kino izmantošanas iespējas vērtīborientācijas veidošana    18
3.  Klasiskā kino izmantošana tradicionālo vērtību veidošanas procesā    21
3.1.  Dokumentālā kino pedagoģija    21
3.2.  Spēlfilmu semantikas analīze    24
4.  Pedagoģiskā pieredze kino tradicionālo vērtību veidošanas procesā augstskolā    30
4.1.  Kino augstskolas pedagoģiskajā procesā    30
4.2.  Pētījuma metodoloģija    35
4.3.  Kvazieksperimentālo pētījumu rezultati    37
4.4.  Intervijas atklātā pieredze    39
  Nobeigums    40
  Izmantotās literatūras saraksts    42
  Pielikumi    54
Extract

Nobeigums
Maģistra darba izstrādē tika apkopotas un analizētas kino didaktikas pielietojums pedagoģijā tradicionālo vērtību veidošanās procesā. Par nozīmīgākajām kino komunikatīvajām funkcijām tika atzītas informatīvā funkcija, izklaides un audzinošā funkcija, kura palielina kino skatītāju psiholoģisko un emocionālo kompetenci. Tā kā maģistra darbs bija veltīts kino pedagoģijas izpētei, bija svarīgi analizēt, kāda ir kino mākslas būtība, kas ir kopīgais un atšķirīgais kino veidos un kāds ir auditorijas statistikas rādītājs. Pētījuma rezultātā secināts, ka dokumentālais kino, vairāk kā citas kino formas atspoguļo sociālos, politiskos un ekonomiskos procesus.
Tādēļ pedagoģiskajā procesā svarīgi ir akcentēt mākslas filmu izklaides un komunikatīvo funkciju ar skatītāju. Tieši tas rosina aizdomāties mūsdienu informatīvajā laikmetā par klasiskām vērtībām. Mūsdienās intelektuālais kino ir sabiedrības duālisma paudējs, politisks ierocis un „Kolektīvās apziľas‖ virzītājs, kas sabiedrībā liek domāt patstāvīgi un novērtēt savas zemes un kultūras mantojumu. Analizējot kino auditorijas vēlmes, jāsecina, ka lielākā daļa respondentu ir negatīva attieksme pret komerciālo kino. Pedagoģiskajā procesā augstu tiek vērtēta video darbu veidošana un auditorijas pieprasījums pēc mēmā kino. Respondenti, kuri piedalījās aptaujā, ievērojamā vairākumā uzsvēra kultūras mantojuma un nacionālā kino nozīmi. Svarīgi ir motivēt un ieinteresēt auditoriju tiekties pēc klasiskās kultūras. Potenciāls mūsdienu intelektuālā kino cienītājus saista vienota vīzija par aizgājušo laikmetu un vērtībām. Jāmotivē auditorija novērtēt kino arhaiskos pirmsākumus un izvēlēties kvalitatīvu kino, kas atbilst Eiropas vispārcilvēciskajām vērtībām. Sabiedrība jāvirza patstāvīgi apzināties savas semantiskās saknes un izvēlēties kultūru ar Eiropas un Amerikas kristīgās kultūras tradīcijām. Kino industrijas pārstāvjiem būtu jātiecas pēc klasisko jeb tradicionālo vērtību atjaunināšanas Latvijā un Eiropā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −15,48 €
Work pack Nr. 1355581
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register