Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:754153
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    1
2.  Būtiskākās Latvijas globālās problēmas    2
3.  Būtiskākās sociālās problēmas, kas skar izglītību un sportu    3
4.  Sociālās problēmas, kas parādās starp pedagogiem un skolēniem    4
5.  Sociālo problēmu novērojums Rīgas 90. vidusskolas 3a. klasē    5
6.  Secinājumi    7
7.  Izmantotā literatūra    8
Extract

Strādājot Rīgas 90. vidusskolā, ikdienā vēroju bērnu uzvedību un emocijas, kā arī centos tās izprast, lai efektīvāk to izdarītu man bija nepieciešams izpētīt dažādus literatūras avotus.
Mūsdienās bērnu audzināšana nav viegls uzdevums. Vecāki, aizbildņi, skolotāji un citi ar bērniem saistīti cilvēki sastop aizvien sarežģītākas problēmas. Rakstot šo darbu grūtības rada pat visaptverošu un precīzu informācijas avotu meklējumi. Kaut gan grāmatas, žurnāli, avīzes, video, radio un televīzijas jautājumu un atbilžu pārraides un arī internets nepārtraukti sniedz jaunu informāciju, kā lai šajā informāciju gūzmā izvēlas drošu faktu un padomu avotu attiecībā uz bērniem, bērnu attīstību un vajadzībām?
Savā darbā izvēlējos izpētīt sociālās problēmas tieši savā audzināmajā klasē, 3a. klasē. Lai gan šajā klasē mācās vienāds skaits meiteņu un zēnu, tas nebūt neizskauž nevienu no problēmām, problēmas ir un par nelaimi vairāk nekā es to pirms tam biju domājusi. Tā kā manā klasē mācījās 22 bērni, tas ir salīdzinoši daudz, lai audzinātāja katru brīdi spētu pievērsties pilnīgi visiem.
Pirmajā reizē ieejot klasē, likās, ka viss ir kārtībā, bērni ir saprotoši, draudzīgi, iejūtīgi un mīļi, šķiet, ka problēmu nav nekādu, bet pavērojot bērnus nedaudz vairāk dienu no dienas saprotu, ka darba audzināšanas jomā ir ļoti daudz.
Katram skolēnam piemīt tikai viņam vienam raksturīga izziņas darbības, emocionālās dzīves, gribas, rakstura, izturēšanās savdabība, ikvienam vajadzīga individuāla pieeja, kas pamatojas uz viņa personības veidošanās psiholoģisko likumību labu pārzināšanu un izpratni. Tādēļ arī saprotu, ka skolotājam jābūt zināmā mērā arī psihologam, jāprot saskatīt un novērtēt bērnu spilgto individualitāti, jāņem vērā viņu individuālās īpatnības, organizējot mācīšanas un audzināšanas darbu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register