Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:760590
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

secinājumi
Apmierinātība ar darbu
Skolotāja apmierinātība ar darbu
Vācijā jaunie skolotāji jūtas nepietiekami sagatavoti darbam profesijā;
Uz karjeru orientēti, droši par savu darbu viņi jūtas tikai dēļ iespējas nonākt ierēdņa kārtā;
Īpaši neapmierināti ir jaunie skolotāji, kas skolā strādā mazāk ka 5 gadus;
Kā neapmierinātību skolotāja profesijā norāda:
augstu psiholoģisko slodzi,
vecāku uzdevumu pārņemšanu,
nelabvēlīga saskarsme ar vecākiem;
atzinības trūkums;
problēmas sadarbība ar skolēniem
Vācija tiek pieprasīta skolotāju izglītības reforma- studiju laikā augstskolai un skolai cieši jāsadarbojas: skolas praksei jābūt studijās balstītai un intensīvi vadītai. Un štažēšanās procesam jābūt ciešā sadarbībā ar augstskolu.

Skolu eksperti uzskata, ka Vācijā pastāvošā algu sistēma ir novecojusi ;
Tiek ieteikta pamatalga 2690 eiro apmērā pirms nodokļu nomaksas;
Skolotājiem par darbu būtu nepieciešamas piemaksas un prēmijas kā stimuls regulārai tālāk izglītošanai;
Nepieciešama apmaksa par papildus darbu;
Skolotāja alga ievērojami atšķiras Vācijas federālajās zemēs, tā atkarīga no skolas veida, skolotāja vecuma (vecākie kolēģi saņem vairāk), funkcijām un statusa, kā arī no tā, vai skolotājs ir darbinieks (¼ daļa skolotāju) vai ierēdnis. Būt skolotājam – ierēdnim ir izdevīgāk.

Latvijā pedagogu darbu ietekmē:
makro vide- izglītības sistēmas līmenis
mezo vide- izglītības iestādes līmenis
mikro vide, kas ir saistīta ar paša pedagoga individuālajām īpašībām
No pedagoga tiek sagaidīta:
augsta izglītibas kvalitāte
skolēni no pedagoga sagaida:
augstu profesionalitāti, zināšanas un kompetenci par mācāmo priekšmetu un mācību metodēm
pozitīvu attieksmi, humora izjūtu utt.
Izglītības iestāde no pedagoga sagaida:
Koleģiālu sadarbību
Iesaistīšanos izglītības iestādes darbības plānošanā, lēmumu pieņemšanā utt.
Izglītības ministrija kā darba devējs no pedagoga sagaida:
augstus skolēnu mācību sasniegumus
nepārtrauktu profesionālo attīstību
elastīgumu attiecībā pret pārmaiņām





Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1340165
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register