Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:770077
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Katrai skolai un katrai klasei audzināšanas darba konkrēto saturu nosaka, ņemot vērā to īpatnības un apkārtējos sociālos apstākļus, kā arī skolēnu audzinātības līmeni. Eksistē arī vairāki audzināšanas procesa posmi – klases vai skolas kolektīva audzināšanas darba stāvokļa un organizācijas analizēšana, uzdevumu un plānu izvirzīšana, to pildīšana, paveiktā darba uzskaite un kontrolēšana. Ļoti svarīgi ir audzināšanas procesā novērstu virspusēju pieeju, piemēram, kāda uzdevuma izpildi tikai „ķeksīša dēļ.” Jā, it kā viss kārtībā, plāni un uzdevumi izpildīti, bet bērni ir lielākie cietēji, jo tiem netiek dota vajadzīgā apmācība. Piemēram, mums skolā visus pamatskolas un vidusskolas gadus bija tāda audzināšanas stunda. Pamatskolas laikos klases audzinātāja aizņemtības un vēl dažādu citu iemeslu dēļ pret šīm stundām attiecās diezgan vieglprātīgi. Tā kā audzināšanas stunda vienmēr bija pēdējā stunda un visi, arī skolotāja, tajā laikā labprātāk jau domāja par vakariņām un iešanu uz mājām, tad parasti kādā starpbrīdī trīs minūšu laikā tika pateikts, ka, piemēram, „šodienas audzināšanas stundas tēma ir drošība uz ceļa.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register