Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:800263
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mūsdienu stundai izvirzāmas prasības    4
2.  Mācību stundas struktūra    5
3.  Skolotāja darbs, gatavojoties stundai    6
4.  Mācību stundas analīze un vērtēšana    7
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Sabiedrība jebkurā laikā ir izvirzījusi prasības arī skolai. No šim prasības tad arī izriet prasības mācību stundai, kuras dalās atsevišķās grupās.
Galvenās no vispārīgajām prasībām ir:
sekmēt apzinātu, dziļu un noturīgu zināšanu apguvi;
veidot skolēniem noturīgas iemaņas un prasmes;
palielināt mācību audzinošo efektu stundā;
sekmēt skolēnu patstāvību, radošu aktivitāti, iniciatīvu mācībās un dzīvē;
izveidot skolēniem prasmi mācīties patstāvīgi;
veicināt pozitīvu mācīšanās motivāciju, izziņas interesi;
ieaudzināt skolēnos darba mīlestību, cieņu pret cilvēkiem.1
Šīs prasības dalās 4 grupās – audzināšanas, didaktiskās, psiholoģiskas un higiēnas prasības.
Audzināšanas prasības saistās ar stundas audzinošo uzdevumu izvirzīšanu un mērķtiecību, uzskatu, īpašību un gaumes veidošana skolēnos; attieksmju pret dzīvi un sabiedrību veidošanu; pedagoģisko taktu un saskarsmes kultūru.
Didaktiskās prasības prasa skaidru mācību uzdevuma noformulēšanu, precīzas mācību stundas strukturēšanu un plānošanu, sekmīgas mācību procesa un apstākļu nodrošināšanu stundā.
Psiholoģiskās prasības paredz skolēna psiholoģisko īpatnību izpēti un ievērošanu mācību stundā, labvēlīga psiholoģiskā klimata nodrošināšanu stundā, skolēna motivācijas ietekmēšanu, skolotāja labvēlīgumu, prasīgumu un cieņu pret skolēnu.
Higiēnas prasības prasa dažādu sadzīves apstākļu ievērošanu un telpu uzturēšanu dzīvošanai atbilstošā stāvoklī, bērnu slodzes kontrole un darbības veidu maiņas nodrošināšana mācību darbā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register