Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:816227
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAS PAMATNOSTĀDNES 2014.-2020.GADAM    7
2.  DAŽĀDĪBA JAUNAJOS PAMATIZGLĪTĪBAS STANDARTOS    10
2.1.  Vienlīdzīgas pieejamības izglītībai nodrošināšana dažādām grupām    11
2.2.  Iekļaujošā vide skolā    12
3.  PAŠREIZĒJĀ SITUĀCIJA UN PERSPEKTĪVA    14
3.1.  Skolēna spēju attīstība sākumskolā    14
3.2.  Vides izmaiņu ietekme uz skolēna mācīšanos    15
4.  Anketēšanas apkopojums un analīze    17
  Pielikums    19
  BIBLIOGRĀFIJA    24
Extract

NOBEIGUMS
Rakstot referātu tika pētīta literatūra par izglītības perspektīvām sākumskolas pedagoga darbā. Lai noskaidrotu izglītības perspektīvas tika pētīta Kramiņa, Eglīša, Jermolajeva, Golubevas, Dedzes, Kuzmērtras u.c. literatūras avoti un zinātniski pētnieciskie raksti un interneta resursi. Tā rezultātā tika noskaidrotas mūsdienu problēmas un to risinājumi. Tika veikta arī aptauja, kuras laikā tika aptaujāti 30 dažāda vecuma respondenti, kuru vidējais vecums bija 22,4 gadi. 23 – sievietes un 7 vīrieši.
Līdz ar to pētījumam izvirzītais mērķis tika sasniegts un uzdevumi izpildīti. Padarītais darbs ļāva izdarīt sekojošus secinājumus:
1. Ir jāatīsta vienlīdzīga izglītības pieejamība jebkuras tautības bērniem;
2. Valsts mācību iestādēs jāļauj izglītot bērnus tikai sertificētiem un speciāli apmācītiem skolotajiem;
3. Ir jāuzlabo izglītības sistēma;
4. Bērniem ir vairāk jādarbojas praktiski un jāpasniedz mazāk teorijas;
Pirmsskolas izglītība ir jāuzsver kā nozīmīga vispārējās izglītības daļa. Pirmsskolas izglītībai atšķirībā no citām izglītības pakāpēm un veidiem iepriekšējos plānošanas periodos ir bijis salīdzinoši neliels starptautiskais investīciju atbalsts. Pirmsskolas izglītības kvalitāti iespējams paaugstināt un nodrošināt tās pieejamību, attīstot trīs būtiskākos šīs izglītības pakāpes elementus:
• satura pilnveidi (prasības, sasniedzamie rezultāti, vadlīnijas un atbilstoši mācību līdzekļi);
• pedagogu profesionālo kapacitāti –(inovatīva un nepārtraukta tālākizglītība);
• infrastruktūru (iekšējā mācību vide un ārējā (fiziskā) infrastruktūra).

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1348296
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register