Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817187
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pētījumā dotie apgalvojumi un grupas dalībnieku atbildes uz tiem    4
2.  Grupas vidējais rezultāts    10
3.  Individuāla analīze    12
  Nobeigums    15
  Literatūras saraksts    16
Extract

Šī persona (3.persona) ir veiksmīgāk apmierinājusi savas vajadzības, kā grupa kopumā ņemot. Piecos apgalvojumos (1.4, 2.2., 2.3, 3.1, 3.2) ir izteikti liela atšķirība rezultātos starp personas atbildēm un grupu. Tas nozīmē, ka šī persona gandrīz ir apmierinājusi vajadzības pēc piederības, pašapliecināšanās, drošības un arī materiālo vajadzību. Tomēr 1.2. un 3.3 apgalvojumos personas iegūtie punkti ir lielāki kā grupai kopumā, un tie norāda uz piederības un pašapliecināšanās vajadzību nepietiekamu apmierināšanu. Tātad var apgalvot, ka materiālā vajadzība šai personai šķiet vismazāk būtiskā un persona, balstoties uz materiālo nodrošinājumu, var mēģināt piepildīt citas vajadzības.

Nobeigums
Vērtējot grupas rezultātu kopumā var secināt, ka turpināt studijas grupu motivē dažādas vajadzības, nav vajadzību, kuras grupai nešķistu nozīmīgas vispār. Kā mazāk nozīmīgu var minēt drošības vajadzību.
Individuāli analizējot var secināt, ka katrai personai ir sava motivācija mācīties. Šīs motivācijas atšķiras, to ietekmē katras personas dzīves pieredze un apstākļi. Ir persona, kurai materiālā vajadzība šķiet visnenozīmīgākā un viņa turpina studijas citu, vairāk iekšēju motīvu dēļ. Citai personai motīvs studēt ir pašapliecināšanās, persona var pierādīt citiem, ka viņa spēj to paveikt. Vēl citai personai būtisks motīvs studijām ir materiālo vajadzību apmierināšana.
Nevar apgalvot, ka kāda no pētījumā minētajām vajadzībām grupai nebūtu šķitusi vērā ņemams motīvs studiju turpināšanai. Pilnīgi visas vajadzības tiek pielietotas kā motīvs, lai mācītos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1353450
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register