Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:834552
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Audzinātāja pozīcija audzināšanas darbības organizācijas procesā ir stāvoklis, attieksme pret audzēkņiem, to darbību, kurā viņi reāli piedalās.
Audzinātāja pozīciju nosaka arī pedagoģijas un psiholoģijas atziņas par to, ka audzināšanas darbībā panākumi ir tikai tad sasniedzami, ja apkārtējie apstākļi, prasības un audzināmā vajadzības ir vienotībā.
Netiešās vadības pozīcijai raksturīgs tas, ka audzinātājs nekad neuzdod uzdevumu audzēknim tieši, bet ar citu cilvēku, situācijas, literārā paņēmiena u.c. starpniecību.
Līdztiesīga sadarbība praksē visvairāk vērojama darbības realizācijā ,t.i., daudzveidīgās kolektīvās darbības formās, kurās audzinātājs ar savu pieredzi kopējā darbā bagātina audzēkņus.
Tiešā vadība parādās dažādas darbības situācijās atkarībā no audzinātāja autoritātes. Audzinatājs nedrīkst aizmirst galveno-sagatavot pasus audzēkņus darbības analīzei un pašnovērtēšanai.
Skolotājam ir atbalsta funkcija.
Pedagoģisko saskarsmi traucē tas, ka ir tiešas prasības, pavēles, reizē skolotājs draud- izraisa naidīgumu, lieto sabiedrības negatīvu ietekmi, nevajadzīgi izjautā- rada neuzticību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1183650
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register