Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:835317
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Raksturojums    3
1.  Vēroto stundu analīze    4
1.1.  Latviešu valoda    4
1.2.  Matemātika    5
1.3.  Dabaszinības    7
1.4.  Vizuālā māksla    8
1.5.  Sociālās zinības    9
1.6.  Mājturība un tehnoloģijas    10
2.  Vadīto stundu īsie plāni    12
2.1.  Latviešu valoda    12
2.2.  Matemātika    13
2.3.  Sociālās zinības    14
2.4.  Dabaszinības    15
2.5.  Mājturība un tehnoloģijas    16
2.6.  Vizuālā māksla    17
3.  Izvērtie konspekti vadītām stundām    18
3.1.  Latviešu valoda    18
3.2.  Latviešu valoda    21
3.3.  Matemātika    24
3.4.  Matemātika    27
3.5.  Sociālās zinības    30
3.6.  Dabaszinības    34
3.7.  Mājturība un tehnoloģijas    38
3.8.  Vizuālā māksla    41
Extract

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
1. Kā mana kā praktikanta pedagoģiskā darbība sekmēja skolēnu motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēniem bija jānoklausās un jāievēro izvirzītie kritēriji, lai darbs tiktu labi novērtēts. Skolēniem pirms darba sākšanas bija daudz jautājumu, kā ar vienu krāsu varēs uzzīmēt gleznu, bet sākot to darīt skolēniem patika un daži paspēja uzgleznot vairākas gleznas.
2. Kā mana kā praktikanta pedagoģiskā darbība sekmēja skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevuma analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
2.1. Kā pedagoģiskā darbība sekmēja skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi?
Skolēni paši veidoja pelēkās krāsas dažādās nokrāsas, pašiem bija jāizlemj, kur būs tumšākas un kur gaišākas nokrāsas.
2.2. Kā mana kā pedagoģiskā darbība sekmēja skolēna sadarbības prasmju pilnveidi?
Skolēni labprāt dalījās ar saviem sajauktajiem pelēkajiem toņiem. Dalījās savā pieredzē par pelēko, kā kuram šķiet, ko un kā attēlot ziemā.
2.3. Kā mana pedagoģiskā darbība sekmēja radošās domāšanas prasmju pilnveidi?
Skolēni brīvi varēja darboties, pēc saviem ieskatiem, tikai bija jāatceras, ka jāglezno ziema, pārējo viņi varēja darīt kā vēlas.
2.4. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Stundas sākumā tika izvirzīti kritēriji, kuri jāievēro gleznojot gleznu, stundas beigās, katrs varēja novērtēt savu darbu un klasesbiedru darbus.
2.5. Kā mana pedagoģiskā darbība respektēja skolēnu fiziskās, kognitīvās un sociāli emocionālās attīstības dažādību?

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1373179
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register