Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:842909
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Extract

Veicot zinātniskās literatūras teorētisko analīzi, darba autore ir secinājusi: ka sabiedrība ir maz informēta par mācīšanās traucējumiem, kas izraisa neizpratni par šādiem bērniem. Ņemot vērā zinātnieku atziņas var secināt ka mācīšanās traucējumi ir dažādi, to klasifikācija ir liela un neviendabīga t.i., informācija par mācīšanos traucējumiem var atšķirties. Skolotājiem ir nopietni jāiepazīstas un jaizturas pret mācību traucējumu pazīmēm, cēloņiem, atpazīšanas iespējām, kā arī ar iespējām, kā palīdzēt skolēniem dažādās izglītības pakāpēs un dažādas izcelsmes mācīšanās traucējumu gadījumos. Skolotājam ir jābūt līdzcietīgam, savaldīgam un pacietīgam darbā ar šādiem bērniem. Visbiežāk sastopami ir jaukti mācīšanās traucējumi – gan lasīšanas, gan rakstīšanas vai arī lasīšanas un matemātikas. Mazāk izplatīti, bet ne mazāk svarīgi ir neverbālo iemaņu traucējumi, kas saistīti ar motoriku, svarīgi meklējot informāciju ir neapjukt, un nesajaukt mācīšanos traucējumus ar mācīšanās grūtībām, jo tās ir ļoti atšķirīgas lietas. Vissvarīgākā atziņa, ko darba autore guva, analizējot zinātnisko literatūru par šo tēmu ir tas, ka vecāki nereti baidās pieņemt to, ka viņu bērnam ir šie mācīšanās traucējumi, noveļot vainu uz uzvedības problēmām, taču svarīgs ir ik mirklis, lai pēc iespējas ātrāk palīdzētu bērnam. Ja vecākiem ir radušās aizdomas, ka, tomēr, viņu bērnam ir kādas problēmas, tad diagnozes uzstādīšana un izvērtēšana ir jāatstāj tādu profesionāļu ziņā kā logopēds un psihologs. Ir jāiemācas pieņemt un dzīvot ar šo diagnozi tālāk. Pēc autores domām, ja vecākiem vai pašam bērnam, zūd ticība saviem spēkiem, tad viņiem būtu vēlams, iepazīties ar citām ģimenēm, kuras ir saskārušās ar šādu problēmu. Kopīgi izrunāties un gūt sapratni, ka viņi tādi nav vienīgie. Citējot B. Spoks:’’ Bērni ved mūs sev līdzi – viņiem ir jāpalīdz, nevis jādara tā, kā mums ir vieglāk!’’…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1368440
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register