Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:844181
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pedagoģiskā padome    4
1.1.  Likumiskais pamatojums    4
1.2.  Mērķis un pamatfunkcijas    5
1.3.  Pedagoģiskā sēde    5
2.  Pedagogu kolektīvs    9
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    13
  Pielikums    14
Extract

„Sekmīgā komandā katrs skolotājs zina savu lomu. Katram ir savas stiprās puses, prasmes un loma ,katram jādod savs ieguldījums komandas vienotībā. Cilvēks jābūt draudzīgai un atvērtai personībai un viņam jāpiemīt spējai darboties kopā ar cilvēku grupu” (Akopova,2007,12)
„Grupa vēl nav komanda. Kā uzturēt komandas garu? Ikvienā komandas attīstības un tās darba fāzē jābūt pietiekamai atklātības un savstarpējo atsauksmju devai. Tiklīdz parādās traucēkļi komandas darbā, tūlīt jāsāk rīkoties.” (Krīgers,2003,114)
„Komandai piešķiramos bonusus sadala vienlīdzīgās daļās. Labi organizētā komandā ikviens tās dalībnieks strādā ar vislielāko atdevi. Tāpēc visi saņem vienādu atlīdzību, jo nerezultatīvu dalībnieku vienkārši nav-tādi jau sen ir atstājuši komandu” (Krīgers,2003,115)
„Skolas vadītājs nedrīkst ļaut konfliktsituācijām ieilgt, jo tas mazina kolektīva darbspējas.” (Buika,1984,23)

Secinājumi
• Pedagoģiskā padome kā koleģiāla vienība iestādē veicina demokrātijas attīstību un nodrošina zināmu darba kārtību. (Šmite,2004,9)
• Viss pedagoģiskās padomes mērķu, satura, metožu ,mācību materiāla, sēžu organizācijas un kontroles kopums ir pastāvīgi mainīga un atjaunoties spējīga sistēma. (Šmite,2004,46)
• Lielākā kļuda komunikācijā ir uzskats, ka viss notiks pats par sevi. (Dž.B.Šovs)
• Pozitīva atmosfēra kolektīvā un komandas veidošana palīdz izvairīties no tolerances trūkuma sasāpējušu problēmu risināšanā, kā arī paaugstina pedagoģiskās padomes darbības efektivitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register