Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:857081
 
Evaluation:
Published: 06.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Kodolvārdu skaidrojumi dažādu autoru skatījumā   
2.  Gribas būtības skaidrojums   
3.  Bērna aktivitātes – gribas attīstītājas un gribas paudējas   
4.  Pieaugušais kā bērna gribas veidotājs   
  Secinājumi   
Extract

Rainis ir teicis ļoti pamatotus vārdus: ‘’Kas zina, ko grib, spēj visu, ko grib.’’ Par gribu būs šis darbs, jo bieži vien mēs pieskaramies savā ikdienā šim procesam, un bieži nākas secināt, ka tā ir ļoti vāja. Un šo,vienu no svarīgākajām psiholoģijas problēmām – gribas aktivizēšana, kam īpašu uzmanību jāpievērš jau agrās bērnības posmā ,šajā darbā es aplūkoju. Manuprāt, šī problēma ir ļoti aktuāla un nozīmīga, it sevišķi mūsdienu straujajā dzīves ritumā. Šī pašlaik ir viena no tām problēmām par kuru daudz diskutē, analizē šo jautājumu.
.Griba kā cilvēka spēja rīkoties atbilstoši paša izvirzītiem mērķiem un vērtībām,neraugoties uz ārējiem un iekšējiem šķēršļiem, interesē ne tikai pedagogus un psihologus. Ar šo jautājumu nodarbojas arī filozofi, kuru atziņas pedagogiempalīdz veidotzinātniski pamatotu pasaules redzējumu. Filozofi skata gribu kā aktivitāti, kas liek cilvēkam pievērsties sev un savai aktivitātei. Pedagoģija ir orientēta uz filozofisku un ētisku apceri.
Es izvēlējos rakstīt zinātnisko darbu psiholoģijā, zinātnē, kas pēta psihiskas parādības un izmanto iegūtās zināšanas, lai izkoptu cilvēku spējas un darītu viņus apmierinātus ar dzīvi. Psiholoģijas zināšanas var izmantot dažādās dzīves jomās. Tas ir viens no iemesliem,kāpēc par šo tēmu es gribēju rakstīt. Vēl šis darba temats ļoti cieši ir saistīts ar pedagoģiju, kas ir zinātne par audzināšanu un tas ir mērķtiecīgi organizēts dzīves daarbības process, kurā audzēkņi attīsta un realizē personīgi nozīmīgas attieksmes pret sevi, ctiem, cilvēkiem, darbu, kultūras vērtībām, sabiedrību un valsti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1151750
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register