Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:860378
 
Evaluation:
Published: 06.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pirmsskolas vecākā vecuma bērnu attīstības īpatnības    4
2.  Bērna vajadzības labvēlīgas personas izaugsmē    7
3.  Sadarbība un tās nozīme    11
4.  Konfliktsituācijas grupā    17
5.  Prasme klausīties un jautāt    18
  Praktiskā pētījuma izstrāde un analīze    22
  Secinājumi    22
Extract

Pirmsskolas vecākā vecuma bērnu attīstības īpatnības.

Pirmsskolas vecuma bērns ir ļoti emocionāls un jūtīgs. Informācija – intelektuālā un emocionālā tiek uzņemta un nonāk nemitīgā pārstrādē. Bērni apkārtējo pasauli vairāk izzina caur sajūtām – redzi, dzirdi, tausti, ožu. Uztveres tēlā bērns redz to, kas viņam šķiet būtiski. Bērni mācās veidot uztveramo lietu kopsakarības – pazīt lietas un situācijas pēc būtiskajām pazīmēm.
Lai bērns attīstītos vienmērīgi un vispusīgi, liela nozīme ir viņa fiziskajai attīstībai. Pirmsskolas vecuma bērns atrodas pastāvīgā attīstībā. Aug aktīvā ķermeņa masa, notiek visu ķermeņa izmēru palielināšanās, bet attīstība nav tikai augšana – pilnveidojas orgānu funkcijas, palielinās visa organisma fiziskās un garīgās darba spējas.
G.Svence atzīmē, ka šajā periodā raksturīga liela kustību aktivitāte, augšana, koordināciju spēju pilnveidošanās. Bērni jau spēj veikt sarežģītas kustības: lēkāt uz vienas kājas, lēkt ar lieliem lēcieniem uz priekšu, balansēt uz vienas kājas, izdarīt dažādus lēcienus un rāpties pa stie
ņiem. Piecus gadus vecs bērns ir fiziski veikls, ar labu kustību koordināciju, tāpēc arī daudz labāk notur līdzsvaru. Taču sīko pirkstu muskulatūra vēl tikai attīstās, tāpēc šajā vecumā bērniem var būt grūti griezt ar šķērēm, līmēt papīra aplikācijas, precīzi krāsot, nepārkrāsojot malu u.c. Sestajā dzīves gadā bērns jau cenšas noskaidrot, kāpēc kustības jāizpilda vienādi vai otrādi, viņi salīdzina savas un citu bērnu kustības un pārdzīvo, ja nespēj pietiekami labi izpildīt attiecīgo kustību.
Vecākajā pirmsskolas vecumā bērniem pilnveidojas prasmes un iemaņas koncentrēt skatienu uz sīkām un vienlaicīgi uz vairākām lietām, jo acu un roku koordinācija pilnveidojas, acu attīstīšanās nav beigusies. [12,86]
Psiholoģe Dz. Meikšāne atmiņu skaidro, kā izziņas procesu, kas izpaužas indivīda gūtās pieredzes un informācijas iegaumēšanā, saglabāšanā un vēlākā reproducēšanā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1135740
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register