Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:869422
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Darbība ar interaktīvo tāfeli    4
2.  „Cleverboard” interaktīvās tāfeles un multimediju projektora parametri    6
2.1.  Interaktīvā tāfele    6
2.2.  Multimediju projektors    7
3.  „Cleverboard” interaktīvās tāfeles pielietošana    10
4.  Interaktīvo tāfeļu priekšrocības un trūkumi    11
4.1.  Priekšrocības    11
4.2.  Trūkumi    12
5.  Interaktīvo tāfeļu cenas    13
6.  Programmas Lynx rokasgrāmatas latviešu valodā tapšana    14
7.  Skolotāju viedoklis par izveidotās rokasgrāmatas lietderīgumu    16
7.1.  Vizuālais noformējums    17
7.2.  Vingrinājumi    19
  Secinājumi    22
  Izmantoto uzziņas avotu saraksts    23
  Anotācija    24
  Annotation    25
  Pielikumi    26
Extract

Mūsdienās skolēni aug krāsainā, ātri mainīgā, informatīvi plašā pasaulē. Tehnoloģijas attīstās strauji, un tās ienāk arī mācību procesā. Viena no šādām tehnoloģijām ir interaktīvā tāfele. Pateicoties Brocēnu novada domes finansiālam atbalstam, Brocēnu vidusskolā trīs dabaszinātņu kabineti ir aprīkoti ar interaktīvo tāfeli „Cleverboard”. Nākotnē paredzēts iegādāties šādas tāfeles arī citos kabinetos.
Tā kā šī multimediju tehnoloģija Latvijā ir salīdzinoši jauna, lielākā daļa interaktīvo tāfeļu izplatītāji Latvijā vēl nav izveidojuši darbam nepieciešamā programmnodrošinājuma lietošanas rokasgrāmatu latviešu valodā. Tāpēc darba autori uzskata par nepieciešamu izveidot interaktīvās tāfeles programmnodrošinājumam atbilstošu lietošanas rokasgrāmatu kā palīgmateriālu, lai apgūtu interaktīvās tāfeles sniegtās iespējas un tās veiksmīgi izmantotu mācību procesā.
Darba hipotēze: interaktīvās tāfeles izmantošana mācību procesā padara to interesantāku un saistošāku gan skolēniem, gan skolotājiem.
Darba mērķis: lietošanas rokasgrāmatas izveidošana darbam ar „Cleverboard” interaktīvās tāfeles programmnodrošinājumu.
Darba uzdevumi.
1.Izpētīt interaktīvās tāfeles programmatūru un tās darbības principus.
2.Izveidot interaktīvās tāfeles programmatūrai atbilstošu lietošanas rokasgrāmatu latviešu valodā.
3.Aprobēt izveidoto materiālu starp Brocēnu vidusskolas skolotājiem.
4.Veikt aptauju starp Brocēnu vidusskolas skolotājiem par izveidotās lietošanas rokasgrāmatas lietderīgumu mācību procesā.
5.Apkopot aptaujas rezultātus un izdarīt secinājumus par radītās rokasgrāmatas lietderīgumu.
6.Nepieciešamības gadījumā veikt korekcijas izveidotajā materiāla.
7.Ja lietošanas rokasgrāmata no skolotāju puses tiks atzīta par lietošanai derīgu, iesniegt šo materiālu firmas „Digitālo iespēju pasaule” direktoram R. Valteram.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1156996
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register