Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870010
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
1.1.  Darba Mērķi un uzdevumi    3
2.  Teorētiskā daļa    4
3.  Darba Metožu apraksts    7
4.  Praktiskā daļa    8
4.1.  Skolēnu anketēšana par mobingu skolā    8
5.  Pilsētu un lauku skolas salīdzinājus par mobinga esamību    12
6.  Secinājumi    14
7.  Izmantotās literatūras saraksts    15
Extract

6.Secinājumi
Noskaidroju, ka manis izvirzītā hipotēze, „Lauku un pilsētu skolās ir apmēram vienādi izplatīts gan verbālais, gan fiziskais mobings. Un izstumšanas jeb klusuma mobings vairāk nav tik izplatīt nevienā no skolām.” ir tikai daļēji patiesa, jo veicot pētījumus un analizējot anketas, noskaidroju, ka psiholoģiskais mobings nav sevišķi izplatīts nevienā no manā pētījumā iekļautajām skolām. Bet daļēji ši hipotēze nav patiesa, jo lauku skolā vairāk ir izplatīts fiziskais mobings, bet pilsētas skolās verbālais mobings.
Veicot šo zinātniski pētniecisko darbu uzzināju ko vispār nozīmē vārds Mobings un kā tas izpaužās rajona un pilsētu skolās. Un arī pēc sava pētnieciskā darba uzzināju, ka mobingu var iedalīt grupās un tagad zinu kāds Mobings vairāk pastāv lauku un kāds pilsētu skolās.
Bija interesanti uzzināt vai vairāk ir tādi cilvēki, kas apceļ vai tieši otrādi, tādi, kas klusē un baidās vispār kaut ko teikt. Un, manuprāt, arī vidusskolās pastāv Mobings, jo kā piemēru varu minēt arī savu skolu, kur daži cilvēki vienkārši tiek it kā ignorēti un arī apvainoti un dažkārt arī fiziski vai garīgi aizskarti. Es domāju, ka tas nepavisam nav pareizi, jo tādā veidā cilvēks nevar apgūt labas saskarsmes iemaņas, viņš jūtas zemākstāvošs, nepiederošs un viņam var rasties mazvērtības kompleksi, kas savukārt traucē un kavē savu tālāko attīstības procesu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register