Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:882289
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Sākumskolēnu vecumposma vispārīgs raksturojums    6
1.1.  Fiziskā attīstība    7
1.2.  Kognitīvā attīstība    8
1.3.  Sociālā attīstība    11
2.  Pedagoģiskais projekts sākumskolā    13
2.1.  Projektu darba būtība    13
2.2.  Skolotāja loma projektu darbā    14
2.3.  Projektu darba vērtēšana    15
3.  Empīriskais pētījums    17
  Noslēgums    19
  Bibliogrāfija    20
Extract

Noslēgums
Projektu darbs sākumskolā studiju darba mērķi var uzskatīt par sasniegtu, jo izvirzītie uzdevumi tika veiksmīgi izpildīti:
1) Tika izpētīti un analizēti dažādi literatūras avoti par sākumskolas vecumposma vispārīgo raksturojumu. Ir analizēta un apkopota informācija par sākumskolas skolēnu fizisko, kognitīvo un sociālo attīstību.
2) Tika veikta sākumskolas skolotāju anketēšana, kuras laikā tika iegūta informācija par skolotāju darba pieredzi skolā un par skolotāju pieredzi projektu darbu vadīšanā.
3) Tika analizēti, izvērtēti un apkopoti dati, iegūtie anketēšanas laikā. Apkopotie rezultāti tika atspoguļoti diagrammās.
Apkopojot visu teorētisko informāciju un anketēšanā iegūto informāciju par projektu darbiem var izveidot dažus secinājumus:
4) Projekta darba laika skolēnos var audzināt dažādas pozitīvās rakstura īpašības – mērķtiecība, gribasspēks, pacietība, izturība – kuras var būt nepieciešamas skolēnam turpmāk pildot dažādus uzdevumus;
5) Projekta darba laikā sākumskolas skolēnus var iemācīt strādāt grupas darbus, attīstīt skolēnos komunikācijas iemaņas, kā arī iemācīt viņus cienīt citu skolēnu viedokli un idejas;
6) Projekta darbs netiks izdarīts pareizi un rūpīgi, ja skolotājs neieinteresēs skolēnus un nemotivēs tos radoši strādāt projekta darba laikā;
7) Skolotājs ir spējīgs palīdzēt, motivēt un atbalstīt skolēnus projekta darba laikā, kā arī novērst konfliktsituācijas klasē un atbalstīt skolēnu idejas par projekta darba izpildes gaitu;
8) Projekta darba negatīvās puses ir troksnis klasē, laika trūkums darba izpildei, nepieciešamo materiālu un informācijas trūkums. Šos noteikumus skolotājam ir jāapdomā pirma sākas projekta darbs;
9) Skolēni labprāt piedalās projekta darbos, tomēr tas lielākā mērā ir atkarīgs tieši no skolotāja prasmes ieinteresēt, motivēt un palīdzēt skolēniem projekta darbā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register