Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:883485
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Savam pētījumam izvēlējos 6 gadus vecu meiteni E. Un 10 gadus vecu zēnu M.
Kā pirmo uzdevumu piedāvāju zīmējuma papildināšanu. E. apskatīja manis piedāvāto lapu un tūlīt sāka zīmēt. Viņa zīmēja diezgan ilgi, bet kad bija uzzīmējusi, tad atdeva lapu man. Kad prasīju, ko viņa ir uzzīmējusi, paskaidrot nevarēja – viņa bija vienkārši zīmējusi dažādas figūras. Manis piedāvātos elementus viņa nebija izmantojusi, dažus bija uzzīmējusi tādus pašus vai līdzīgus un bija pati izdomājusi arī savus. Kopumā šo uzdevumu viņa veica labi. Ņemot vērā, ka E. man sākumā neuzdeva nevienu jautājumu, varu secināt, ka viņa jutās pilnīgi droša par to, ko darīja.
Savukārt M. veicot šo pašu uzdevumu sākumā īsti nesaprata, ko no viņa gribu un vairākas reizes pārprasīja, kas īsti viņam jādara. Kad sāka zīmēt, veica to ļoti ātri. Viņš pretēji E. Tieši bija izmantojis manis piedāvātos elementus un papildinājis tos. Tiesa, viņš bija uzzīmējis katram elementam atbilstošu zīmējumu, bet nebija iesācis neko jaunu. Kad prasīju, kas uzzīmēts, M. visu varēja pastāstīt. Man jāatzīst, ka vienu no viņa zīmējumiem es pat nebiju atšifrējusi uzreiz. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1168941
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register