Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:883624
 
Evaluation:
Published: 13.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Skolēns kā didaktiskā procesa subjekts. Skolēna kognitīvā attieksme, kognitīvās attieksmes un mācīšanās motīvu sakarība.
Didaktiskajā procesā pats galvenais ir skolēns, jo tikai dēļ viņa tas notiek. Tāpēc didaktika pēta likumsakarības mācību procesā, lai noteiktu, kā vislabāk panākt efektīvu mācību procesu. Tas ir svarīgi, jo šo procesu ietekmē ne tikai pasniedzējs, bet arī skolēna individuālā attīstība. Bieži vien didaktiskā procesa rezultātus nevar uzreiz ieraudzīt, jo skolēns mācību procesā attīstās, iemācās regulēt savu darbību un apgūst patstāvību, saskarsmi un uzvedību saskarsmē. Mācību procesa kvalitāti nosaka dažādi faktori, no kuriem svarīgākie ir kognitīvā attieksme un motivācija. Kognitīvie faktori vienkāršāk sakot ir intelekts kā izziņas spēja un radošās prasmes. Tie ir pamats mācību procesam, ja skolēnam intelektuālās spējas – loģiskā domāšana, spēja izdarīt slēdzienus, radošā domāšana, informācijas apstrāde, utt. – nebūs attīstītas atbilstoši savam vecumam, viņam būs grūtības mācībās tikt līdzi saviem klasesbiedriem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-0,30 €
Work pack Nr. 1163946
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register