Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901843
 
Evaluation:
Published: 15.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Ievads    5
  Teorētiskā daļa    7
1.  Zinātniski pētnieciskā darba izstrādes specifika    7
1.1.  Zinātniskums un pētniecība    9
1.2.  Zinātniska valoda    10
2.  Izstrāde un mūsdienīga iespēja    11
  Praktiskā daļa    13
3.  Interneta iespējas un skolēnu motivācija    13
3.1.  Novērojums – materiālu pieejamība par zinātniski pētniecisko darbu    14
3.2.  Aptauja – skolēnu priekšstati un motivācija iespējas izmantošanai    16
  Secinājumi    21
  Izmantotā Literatūra    22
  Pielikumi    23
Extract

Secinājumi
Aptaujas rezultāti apstiprināja, ka lielākajai daļai vidusskolēnu ZPD ir obligāti jāizstrādā, tādējādi attīstot spēju un prasmi skolēnos veikt pētnieciskos darbus, kas arī noderēs iegūstot augstāko izglītību, bet skolēni ir pārāk virspusēji informēti par ZPD mērķiem pret pašu tā veidotāju, to, ka Zinātniski pētniecisko darbu kvalitatīvai veikšanai nepieciešams izmantot citu valodas stilu, nekā ikdienas saziņai, kas arī ir jāmācās praktizējoties, šī praktizēšanas iespēja tiek dota veidojot ZPD, jo zinātniskas valodas specifika ne visiem skolēniem ir saprotama un bieži interneta dēļ, skolēni, izmantojot priekšā dotu faktu kopumu, to neapgūst.
Darba hipotēze apstiprinājās daļēji: ZPD izstrādes iespējas palielina tehnoloģiju attīstība- interneta pieejamība un tajā iegūstamā informācija, bet tas tikai palielina izstrādes iespējas, komplektā ar to nenāk prasme atlasīt derīgu materiālu.
Interneta meklētājos ir viegli pieejama informācija, arī zinātniska rakstura materiāli, bet meklētāji to nepiedāvā kā primāro, skolēnam pašam ir jāveic nopietna faktu atlase, kas bieži vien tieši laika trūkuma dēļ tiek izdarīta pavirši vai arī netiek vispār, tādējādi netiek sasniegti tie mērķi, kurus paredz metodika un skolēnu ZPD nolikums.
Interneta meklētājos viegli pieejamā informācija stimulē darba veikšanu pavirši, un rada ilūziju, ka darbošanos var atlikt līdz termiņa beigām. Novērojums parādīja, ka kvalitatīvu un zinātniska rakstura materiālu atrast nemaz nav tik viegli, darba veicējam pašam ir jāmāk saredzēt mazs derīgas informācijas kopums, lielā nederīgā faktu sajaukumā un pēc tam to interpretēt savā skatījumā.
Veicot darbu, autora hipotēze, ka iespējas veidot ZPD ir palielinājušās, apstiprinājās daļēji, iespēja palielinās, bet arī mūsdienās pieaug paviršu darbu veidošana, jo ir radusies ilūzija, ka darbu izveidot ir dažu stundu darbs. Tas notiek jauno iespēju dēļ , kuras piedāvā internets, tātad darba gaita pierādīja, ka jaunas iespējas dod ne tikai acīmredzamus ieguvumus, bet arī blakusefektu, kura ietekmi uz personību attīstību varēs objektīvi novērtēt tikai pēc gadiem, kad šodienas skolēni praksē parādīs izglītības nozīmi savas karjeras veidošanā.
Skolēnu iespēja izstrādāt ZPD teorētiski ir palielinājusies, bet praktiski nepietiekamu skolēnu prasmju un dabīga cilvēciska slinkuma dēļ internets stimulē iespējas neizmantošanu, skolēns ir gatavs veikt minimumu, nevis maksimumu. Neesot informētam, ZPD var sajaukt ar referātu, konspektu vai kopsavilkumu. Neizprotot ZPD nozīmi, mērķi, tādējādi nepilnīgi vai vispār neapgūst pētnieciskās iemaņas, zinātniskas domāšanas specifiku un zinātniskas valodas stilu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1329860
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register