Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:902017
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ir zināmi daudzi mācību modeļi : kognitīvais, komunikatīvais, uz emocionālu pārdzīvojumu vērstais, bērncentrētais, bilingvālais, tālmācības un vēl citi modeļi. Bet es šajā darbā vēlos pievērsties viena mācību modeļa analīzei, izmantojot psiholoģijas un pedagoģijas zinātnisko literatūru, noskaidrošu bērncentrētā mācību modeļa būtību, galvenās metodes, stiprās un vājās puses.
Šis mācību modelis pamatojas uz humānās pedagoģijas principiem.
Alternatīvo izglītības teoriju (arī bērncentrētā mācību modeļa) pamati sākas ar bērna tēla apjausmu, tā ir izglītība, kurā uzmanības centrā ir bērns. Skolēns tiek uzskatīts par mācību subjektu, bet skolotājs ir tas, kas rada apstākļus skolēna attīstībai un izaugsmei. Tiek akcentēti tādi, manuprāt, svarīgi faktori un prioritātes, kā individualizēta pieeja katram bērnam mācīšanas un mācīšanās procesā, skolas sadarbība ar ģimeni un ģimenes īpašās lomas akceptēšana. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1235776
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register