Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:912900
 
Evaluation:
Published: 04.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Personiski-orientētās izglītības paradigmas kontekstā vērtēšanas problēma mācību -audzināšanas procesā iegūst jaunas formas un jaunu saturu. Plaša vērtēšanas fenomena izplatība skolas mācību-audzinošā procesā kļuva par iemeslu tam, ka skolēnu mācību darbības rezultātu un pašvērtēšanas vērtēšana pēdējo gadu laikā izdalījās patstāvīgs virziens.
Saskaņā ar mācīšanās darbības teoriju, vērtēšana rada skolēnam vai skolotājam nepieciešamību saņemt informāciju par to, vai skolēna zināšanu un prasmju līmenis atbilst priekšmeta programmā uzrādītajam. Vērtēšanas darbības mērķis ir skolēna sekmju kontrole un adekvāta pašnovērtējuma formēšana.
Vērtēšanas darbības priekšmets, kas sakrīt ar mācību-izziņas darbības priekšmetu, ir skolēna zināšanu un prasmju sistēma.
Kad skolotājs fiksē žurnālā skolēna atbildes rezultātu, viņš liek atzīmi. Atzīme – vērtējuma banāls izteikums. Prakse rāda, ka skolotāji ne tikai pieļauj neprecizitātes jēdzieniskajā aparātā, bet arī izjūt lielas grūtības realizējot šo, patiešām, vissarežģītāko pedagoģiskā procesa elementu. Pēc manām domām pedagoģiskā vērtēšana ieņem centrālo vietu starp citiem pedagoģiskā procesa elementiem. Patiešām iedomāsimies pedagoģisko procesu bez vērtējuma.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1128640
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register