Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:915127
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Neformālā izglītība    4
1.1.  Neformālās izglītības vēsturiskā attīstība    4
1.2.  Jaunatnes iniciatīvu centra izveides vadlīnijas    4
1.3.  Jaunatnes iniciatīvu centra izveides vadlīnijas    6
2.  Siguldas jauniešu iniciatīvu centrs „Mērķis”    8
2.1.  Jauniešu iniciatīvu centra galvenie uzdevumi    9
2.2.  Jauniešu iniciatīvu ventera „Mērķis” dalībnieki    9
3.  Jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” praktiskā darbība    12
4.  Jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” organizētie pasākumi    13
5.  Siguldas Valsts ģimnāzijas skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    14
5.1.  Siguldas Valsts ģimnāzijas 10. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    14
5.2.  Siguldas Valsts ģimnāzijas 11. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    15
5.3.  Siguldas Valsts ģimnāzijas 12. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    16
  Secinājumi    18
  Izmantotie informācijas avoti    19
  Pielikums    20
Extract

Secinājumi
1. Neformālā izglītība kļuva populāra tikai 20. gadsimta sākumā. Līdz tam pastāvēja birokrātiska skolu pārvalde, bez lepnuma un aktivitātes pedagogu darbībā.
2. Jauniešu interešu centri ir balstīti uz savstarpēju sadarbību, brīvprātīgu līdzdalību sabiedriskajos pasākumos.
3. Lai gan pēdējos gados jauniešu interešu centru skaits ir audzis, tomēr to pārklājums Latvijā vēl nav pilnīgs.
4. Iesaistoties jauniešu interešu centros ir iespējas uzlabot savu garīgo un fizisko veselību ārpus formālās izglītības.
5. Kopš jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” atklāšanas ir ievērojami uzlabojusies Siguldas novada jauniešu aktivitāte sabiedriskajā dzīvē.
6. Izanalizējot aptaujā iegūtos datus, var secināt, ka Siguldas Valsts ģimnāzijas skolēni interesējās par neformālās izglītības iespējām.
7. Ņemot vērā, ka vairāk kā puse respondentu uzskata, ka jauniešu iniciatīvu centrs ir ieguldījums Siguldas novada neformālajā izglītībā, var secināt, ka neformālā izglītība Siguldas novadā attīstās.
8. Aptaujas rezultātā iegūtie dati ļauj domāt, ka jauniešu labprāt īstenotu savas idejas ar jauniešu iniciatīvu centra palīdzību.
9. Savāktie dati ļauj secināt, ka Siguldas novadā nepietiek ar vienu jauniešu iniciatīvu centru.
10. Balstoties uz iegūtajiem datiem par Jauniešu iniciatīvu centra darbību Siguldā, var secināt, ka hipotēze ir apstiprinājusies.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register