Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:915575
 
Evaluation:
Published: 10.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Skolas un ģimenes sadarbības jēdziena skaidrojums    5
2.  Skolas un ģimenes audzināšanas problēmas vēsturiskajā skatījumā    7
2.1.  Audzināšanas problēmas Latviešu pedagogu un psihologu skatījumā    7
2.2.  Audzināšanas problēmas ārzemju pedagogu un psihologu skatījumā    9
3.  Skolas un ģimenes sadarbības formas    12
3.1.  Skolas un ģimenes sadarbības formu sistēma    12
3.2.  Skolas un ģimenes sadarbības formu saturs    14
3.2.1.  Individuālās sadarbības formas    15
3.2.2.  Grupālās sadarbības formas    21
3.2.3.  Frontālās sadarbības formas    24
4.  Skolas un ģimenes sadarbības pamatprincipi    29
4.1.  Skolas un ģimenes sadarbība    29
4.2.  Klases audzinātāja un ģimenes sadarbība    31
4.3.  Skolotāja un ģimenes sadarbības pamatprincipi    32
5.  Vecāku loma ģimenē    34
6.  Pētījuma rezultāti    37
  Secinājumi    46
  Izmantotā literatūra    48
  Anotācija    50
  Pielikums    51
Extract

Veiksmīga skolēna personības attīstība lielā mērā atkarīga ne tikai no vecāku darba mājās un augsti kvalificētu pedagogu darba izglītības iestādē, bet arī no abu pušu (skolas un ģimenes) sadarbības, spēku apvienošanas kopīgā mērķa labā – vispusīgi attīstīta, laimīga, sabiedrībai noderīga cilvēka izveidošana.
V. Ļubkina un A. Grudule atzīst, ka bērna pirmā skola ir ģimene. Skolai svarīgi turpināt ģimenē iesākto bērna personības veidošanas procesu, nevis lauzt tur izveidojušos, sabiedrībā pieņemtajām uzvedības normām neatbilstošo stereotipu. Audzināšanai ģimenē un skolā jābūt saskaņotai [15 – 27].
Mūsdienās tēma ‘Skolas un ģimenes sadarbība’’ kļūst aizvien aktuālāka, jo nekad agrāk nav pievērsta tik liela uzmanība skolas un ģimenes sadarbības pozitīvajai ietekmei uz mācību procesu, skolēna personības attīstību un visa atbildība par produktīvu pedagoģisko procesu vairs negulstas tikai uz pedagogu pleciem.
Pētnieciskajā darbā izmantotas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas: I. Plotnieks, A. Baldiņš, A. Raževa, V. Pisarenko, J. Pisarenko u.c.
Pētījuma objekts: skolas un ģimenes sadarbība pedagoģiskajā procesā.
Pētījuma priekšmets: skolas un ģimenes sadarbības formas.
Pētījuma metodes: darbs ar literatūru: literatūras izpēte, analīze, salīdzināšana, sistematizēšana, anketēšana.
Pētījuma mērķis: skolas un ģimenes sadarbības formu izpēte.
Hipotēze: Pareiza un optimāla skolas un ģimenes sadarbība veicina sekmīgu skolēnu iesaistīšanos mācību un audzināšanas procesā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register