Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:922730
 
Evaluation:
Published: 15.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 84 units
References: Used
Extract

6. Secinājumi
1)Saskaņā ar izvirzīto pirmo problēmjautājumu ir iespējams secināt, ka pozitīvu pusaudžu pašizjūtu skolā determinē labas attiecības ar draugiem, tad skolēni izjūt laimi (1,78), mieru (2,53), ieinteresētību (2,33), pēc H. Verebe, H. Salivana, B. Brovna, I. Džanisa.
Negatīva pusaudžu pašizjūta skolas vidē ir vērojama situācijā Nr.8 ,,es esmu izsaukta(s) pie tāfeles atbildēt vielu’’, tad pusaudža pašizjūtai ir raksturīgs nemiers (2,95), nelaime (2,4) un upura (2,48) izjūta, pēc K.Rodžersa, E.Eriksona, R.Bernsa.
2)Apstiprinājumu, pusaudžu negatīvai skolas pašizjūtai, sniedz B.N. Filipsa skolas trauksmes testa rezultāti. Faktorā Nr.4 ,,pašizpausmes bailes’’ 82,5% skolēnu ir ar paaugstinātu skolas trauksmi, tas liecina par saturisku atbilstību ar PSPKR situāciju Nr.8 ,,es esmu izsaukts (a) pie tāfeles atbildēt vielu’’.
B.N. Filipsa skolas trauksmes testa faktorā Nr.6 ,,bailes neatbilst apkārtējo vēlmēm’’ 55% skolēnu uzrāda paaugstinātu skolas trauksmi. Tas apstiprina saturisku atbilstību ar PSPKR situāciju Nr.4 ,,es satiekos ar draugiem’’, pusaudža vajadzību meklēt pie draugiem drošību, atbalstu.
3)Pusaudžiem ar paaugstinātu kopējo skolas trauksmi zemākā vidējā vērtība ir situācijā Nr.1 ,,es saņemu atzīmi no skolotāja’’ konstruktā ieinteresēts (1,91). Pusaudžiem kam skolas trauksme ir normas robežās zemākā vidējā vērtība ir situācijā Nr.4 ,,es satiekos ar draugiem’’ konstruktā laimīgs (1,69), trauksmainiem skolēniem ir grūtības nodibināt draudzīgas attiecības ar vienaudžiem, pēc B.N. Filipa, I. Bradžes.
4)Izmatojot t- kritēriju (ar parametriskās metodes palīdzību), PSPKR starp grupām (pusaudži ar paaugstinātu kopējo skolas trauksmi- pirmā grupa un pusaudži kam kopējā skolas trauksme ir normas robežās- otrā grupa) atklājās statistiski nozīmīgas atšķirības četrās kolonnās:
a) situācijā Nr.1 ,,es saņemu atzīmi no skolotāja’’ konstruktā ieinteresēts (S.1 K.8). Spriežot pēc zemākā rādītāja (1,91<3,55) ir iespējams apgalvot, ka pusaudži ar paaugstinātu skolas trauksmi ir vairāk ieinteresēti šajā situācijā,
b) situācijā Nr.1 ,,es saņemu atzīmi no skolotāja ‘’ konstruktā nemiers (S.1 K.2). Spriežot pēc zemākā rādītāja (5,45>3,52) ir iespējams apgalvot, ka pusaudži ar paaugstinātu skolas trauksmi ir vairāk mierīgi, jo zemākā vidējā vērtība ir otrai grupai.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1347791
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register