Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:927660
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Djūija viedoklis par mīnusiem macību pieejās.
Dogmātiska mācību pieeja, teorijas iekalšana, prakses neizmantošana.
Skolotāju labprātība akceptēt jebkuru metodi vai plānu neizvērtējot to lietderība.
Bezieruna pakļaušanās skolu administrācijai to likumiem, noteikumiem, aizmirstot par savu aicinājumu.
Nespēja adoptēties jaunām mācību metodēm.

Ko skolotajiem nevajadzētu darīt?
Nevajadzētu radīt noteiktus paradumus.
Nevajadzētu uzspiest savu viedokli vai idejas .
Disciplīnai skolās nevajadzētu rasties tikai un vienīgi no skolotāja, bet galvenokārt no skolas kā vesaluma.
Uzskatīt ka skola ir skolēnu mācīšanās iestāde. Pats skolēns pasīvs, bet skolotājs pasīvs.

Bunera mācīšanās instrukcija
Uzņēmība macīties:
Svarīgi motivēt skolēna vēlmi mācīties, radīt interesi. Uzskata, ka skolotāja mērķis ir virzīt un motivēt skolenu spontānos pētijumus.
Zināšanu struktūra:
Skolniekam bez liekas piepūles ir jāspēj ievākt informāciju, kurai jābūt viegli saprotamā formā.
Reprezentēšanas paņemieni:
Portretu metode-Mācību metodēs tiek lietotas bildes un šabloni.
Simbolu metode-Skolēnam māca domat abstrakti.





Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1335263
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register