Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928741
 
Evaluation:
Published: 23.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

1. Apdāvinātu un talantīgu bērnu attīstības īpatnības pirmsskolas vecumā
Intelekts neeksistē viens, pats par sevi, un pielīdzināt apdāvinātību vien augsti attīstītam domāšanas līmenim nav pareizi. Panākumi, sasniegumi atkarīgi ne tikai no prāta spējām, bet arī no emocionālā noskaņojuma, jūtām, interesēm, vajadzībām, gribas, neatlaidības un daudz kā cita. Turklāt apdāvinātības veidi ir dažādi - tā uzskata I. Freiberga [ 1 ,166].
J. Ū. Roge un B. Mēlere savā grāmatā „Citādi bērni” citē psihologa Detlefa H. Rosta definīciju – „Apdāvinātība ir plašas intelektuālās spējas ātri un pareizi atrisināt problēmas, ar kurām iepriekš nav bijusi personīga saskare.” Tas nozīmē, ka apdāvinātam cilvēkam ir virsvidusmēra inteliģence daudzās jomās, lai arī viņam varbūt ir specifiskas intereses.
Attīstīta domāšana, laba atmiņa, raita un bagāta valoda – tāds ir visizplatītākais apdāvinātu bērnu raksturojums. Intelektuāli apdāvināts bērns jau no pirmsskolas vecuma izjūt vajadzību pēc prāta slodzes. Viņš meklē informāciju – neatlaidīgi tiecas uzzināt ko jaunu, mācīties, uzdod neskaitāmus jautājumus pieaugušajiem, pats cenšas izskaidrot nezināmo, balstoties uz saņemtajām ziņām un paša iztēli.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register