Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:932967
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Problēma    3
  Pētījuma objekts    3
  Pētījuma priekšmets    3
  Pētījuma mērķis    4
  Hipotēze    4
  Pētījuma uzdevums    4
  Pirmā metode- analīze    6
  Prasības kandidātiem vadītāja amatam    6
  Otrā metode-aptauja    10
  Vadītāju viedoklis    11
  Studentu viedoklis    17
  Kopējie secinājumi    25
Extract

Pētījuma objekts ir dažādās nozarēs darbojošos uzņēmumu, dažādu līmeņu vadītāji (neskaitot valsts iestādēs vadošos amatos strādājošās personas, kurām augstākā izglītība ir likumā noteikta prasība) un Latvijas Universitātes Vadību zinību 4.kursa studenti.

Pētījuma priekšmets

Autoru pētījuma priekšmets ir anketēšanas rezultātā iegūtā informācija, kurā ietilpst dažādu nozaru uzņēmumu un dažādu līmeņu vadītāju viedokļi par vadītāja izglītību saistībā ar amatam nepieciešamajām kompetencēm. Anketēšanas rezultātā iegūtais pētījuma priekšmets ir par to, kas, pēc vadītāju domām ir vissvarīgākais priekšnoteikums, lai kļūtu par labu un veiksmīgu vadītāju, kā arī vadītāju sniegtā informācija par viņu iegūtās izglītības līmeni un kāda ir iegūtās izglītības nozīme, pildot vadītāja pienākumus, kā arī par iespējamību iegūt papildus izglītību, kas noderēs amata pienākumu veikšanai. Anketēšanā piedalās dažādu līmeņu - zemākā, vidējā un augstākā - vadītāji. Dažādu līmeņu vadītājus autori izvēlējās aptaujāt, lai pilnvērtīgi varētu noskaidrot attiecīgo izglītību ieguvušo vadītāju reālā ieņemamā amata nozīmīgumu.

Pētījuma mērķis

Autoru pētījuma mērķis ir noskaidrot, cik liela ir izglītības loma organizācijas vadītāja amatā un viņa darbā. Pētījums pamatojas uz anketās iegūto rezultātu, kā arī izpētīto darba piedāvājumu saturu pētīšanas rezultātā iegūto informāciju. Autori apzinās, ka anketēšanas rezultātā varētu rasties arī rezultātu nesakritības, jo aptaujāti tiek vadītāji ar dažādiem izglītības un vadītāju līmeņiem, kas varētu novest pie tā, ka kāds respondents saprot jautājumu nepareizi, līdz ar to tas ietekmēs arī kopējo anketēšanas rezultā iegūto informāciju. Tomēr, autoruprāt, tieši anketēšana ir visprecīzākais veids, kā apzināt liela skaita respondenta dažādos viedokļus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1308297
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register