Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:944019
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.11.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Ievads    5
1.  Saskarsmes raksturojums    7
1.2.  Saskarsmes aksiomas    8
1.3.  Saskarsmes partneru izvēles kritēriji    9
1.4.  Saskarsmi ietekmējošie faktori    10
1.5.  Saskarsmes veidi    11
1.6.  Saskarsmes barjeras    11
1.7.  Komunikācijas psiholoģiskās barjeras    12
1.8.  Saskarsmes prasmju un iemaņu apgūšana    14
2.  Saskarsmes struktūra    15
2.1.  Saskarsmes partneru savstarpējā uztvere    15
2.2.  Saskarsme kā apmaiņa ar informāciju    17
2.2.1.  Verbālā saskarsme    18
2.2.2.  Neverbālā saskarsme    19
2.2.3.  Pedagoģiskā saskarsme    20
2.2.3.1.  Pedagoģiskās saskarsmes modeļi    20
2.3.  Padomi lektoriem un skolotājiem    23
3.  Pētnieciskā daļa    26
3.1.  Respondentu izlases un izmantoto metodiku apraksts    26
3.2.  Aptaujas rezultāti    26
  Secinājumi    37
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    39
  Pielikums    40
Extract

Secinājumi
Pēc teorētiskās, pētnieciskās daļas izstrādes, iegūto rezultātu apkopošanas un analīzes var secināt:
1. Lai pedagoga un skolēna starpā veidotos veiksmīga saskarsme un saprašanās, ir svarīgi ievērot cieņu pret klausītāju uzskatiem, runājot vajadzētu saglabāt labvēlību, atklātību, draudzīgumu , tad arī skolotājs noteikti sajustu pozitīvu atgriezenisko saiti, to , ka viņu pieņem, ciena un mīl.
Skolotājs runas nobeigumā varētu paslavēt skolēnus par klausīšanos, izteikt cerību, ka turpmākā sadarbība būs tikpat veiksmīga.
2. Cilvēka dzīve bez saskarsmes nav iedomājama.
3. Saskarsme noteikti ir attiecības un ir cilvēka pamatvajadzība, tā ir eksistenciāli nepieciešama.
4. Labvēlīgas attiecības ir cilvēka dzīves greznība - īpaša, reta parādība mūsu savstarpējās attiecībās ikdienā.
5. Darba autore pēc pētnieciskās daļas iegūtajiem rezultātiem secināja, ka 12. klašu skolēni pedagogu paaugstināto toni neuztver tik nopietni kā 10. klašu audzēkņi.
6. Lielākā daļa 12.,11. un 10. klašu skolēni konflikta situācijā ar skolotājiem tiecas aizstāvēt savu viedokli.
7. Lielākā daļa aptaujāto skolēnu(visās klašu grupās) pret skolotājiem izturas ar cieņu, taču liela daļa uzskata, ka viņu izturēšanās pret skolotājiem ir atkarīga no tā, kādi ir skolotāji. Ja skolotāji ir saprotoši un izpalīdzīgi, tad skolēni izturas ar cieņu, ja skolotāji ir nelaipni un neiecietīgi, tad audzēkņi neizrāda cieņu un kļūst rupji.
8. Balstoties uz apkopotajiem un izanalizētajiem anketēšanas rezultātiem, darba autore secina, ka lielākā daļa skolotāju ir saprotoši.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register