Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:948875
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kooperatīvās mācīšanās pamatprincipi    5
2.  Sociālo prasmju attīstīšana kooperatīvās mācīšanās procesā    8
3.  Tradicionālās un kooperatīvās mācīšanās salīdzinājums    14
4.  Lomas klasē    22
4.1.  Skolēna un skolotāja loma un uzdevumi kooperatīvās mācīšanās procesā    22
5.  Vērtēšana    33
6.  Sociālo prasmju attīstīšanas izpēte kooperatīvā mācīšanās procesā    37
7.  Secinājumi    53
  Izmantotā literatūra    54
  Anotācija    56
  Аннотация    57
  Annotation    58
Extract

7. Secinājumi
1. Kooperatīvās mācīšanās galvenie mērķi, kas atšķir to no citām mācību metodēm ir sociālo un akadēmisko zināšanu apguve.
2. Mainoties mācību metodei, mainās skolēna un skolotāja loma pedagoģiskajā procesā. Kooperatīvajā mācīšanās procesā skolēns un skolotājs ir sadarbības partneri, kas veicina nepiespiestu atmosfēru klasē.
3. Tradicionālā mācīšanās balstās uz autoritārā vadības stila savukārt kooperatīvā mācīšanās balstās uz demokrātiskā vadības stila, kas ir humānās mācīšanas paradigma.
4. Grupu darbu organizēšana ir efektīva, ja :
• notiek mērķtiecīga darba organizācija,
• notiek sadarbības prasmju apguve,
5. Skolēnu sociālo prasmju attīstīšana psiholoģijas stundās norit veiksmīgāk, ja pedagogs pieņem paradigmu maiņu izglītībā un stundās realizē akadēmiskos un sociālos mērķus.
6. Skolēni ir atvērti pārmaiņām mācību procesā un būtu gandarīti, ja arī citās mācību stundās tiktu pielietota kooperatīvā mācīšanās metode. Audzēkņi izprot stundas norisi, kuras tendence ir sociālo prasmju attīstīšana un novēro sevī efektīvas pārmaiņas.
7. Skolēnu sekmes klasē, kurā pielieto kooperatīvo mācīšanās metodi, ir augstākas nekā klasē, kurā šī metode netiek pielietota. (Sk. interviju ar skolotāju)
8. Kooperatīvā mācīšanās ir aktuāla jau 10 gadus, bet gan pedagogu, gan bakalaura darba autores novērojumi, kas izdarīti četru gadu laikā aktīvi pildot prakses uzdevumus, tikai vienā klasē skolotājs ir sācis darbu ar kooperatīvo mācīšanās metodi.
9. Skolotāja, kas izmanto kooperatīvo mācīšanās metodi uzskata, šīs metodes izmantošana piešķir stundai citu augstāku darba kvalitāti – sociālo prasmju apguvi, akadēmisko zināšanu uzlabošanos un nepiespiestu gaisotni klases kolektīvā.
10. Praktiskā pētījuma rezultātā apstiprinājās izvirzītā hipotēze, ka skolēnu sociālo prasmju attīstīšana psiholoģijas stundās norit veiksmīgāk, ja tās saturs tiek apgūts kooperatīvā mācīšanās veidā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register