Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:949989
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Pašanalīze
Nodarbības tematu izvēlējos balstoties uz to ,kas skolēniem ir aktuāls pirmssvētku nedēļās. Uzdevumi, kas tika saistīti ar Ziemassvētkiem, skolēnos bija izraisījuši motivāciju iesaistīties uzdevuma izpildē, daloties ar esošo pieredzi.
Katra nodarbības piedāvātā aktivitāte saistās ar plānotajiem uzdevumiem un apgūstamajām prasmēm atbilstoši šo trīs priekšmetu standartiem-mājturības un tehnoloģijas, kas ir dominējošais priekšmets, matemātikas un sociālās zinības standartam. Uzskatu, ka šo priekšmetu piedāvātās aktivitātes bija atbilstošas otrās klases līmenim, jo tās skolēnos radīja interesi un piesaistīja, veiksmīgi tiekot galā ar paredzētajiem uzdevumiem.
Izvēloties mājturību un tehnoloģijas, matemātiku un sociālās zinības, nodrošinātu labās un kreisās puslodes spēju kanālu mijiedarbību.
Integrējot mājturības un tehnoloģijas saturu šajā nodarbībā, skolēniem radīju iespēju apzināties savas individuālās spējas un prasmes izgatavojot Ziemassvētku telpu rotājumus, izmantojot papīru. Tika sekmēta pozitīvu emociju un gandarījuma par paveikto izveidošana, kas saglabājās visas dienas garumā, ieraugot savu izgatavoto sniegpārsliņu.
Integrējot matemātikas saturu , skolēniem tika radīta iespēja izspēlēt „Improvizēto veikalu ”, kura laikā skolēni nostiprināja prasmes aprēķināt teksta uzdevumus ar naudas mērvienībām. Grupām šis uzdevums bija izraisījis diezgan lielu motivāciju un interesi gan pirms uzdevuma , gan uzdevuma veikšanas gaitā. Izgatavojot sniegpārsliņu, skolēniem mm atlikšana sagādāja nelielas grūtības, bet ar manu un citu skolēnu palīdzību šīs grūtības tika pārvarētas.

Integrējot sociālās zinības saturu, skolēniem aktivizēju iegūto pieredzi un zināšanas par pēcpusdienas plānošanai nepieciešamajām darbībām. Izmantojot grupu darbu tika sekmētas saskarsmes un sadarbības prasmes. Kā arī skolēni varēja brīvi izteikties un pamatot savu viedokli.
Īstenojot mācību procesu un sasniedzot izvirzīto mērķi, panācu, ka nodarbībā motivējoša mācību vide saglabājās visas nodarbības gaitā. To panācu izmantojot dažādus pedagoģiskos līdzekļus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1336336
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register