Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Latvijas Lauksaimniecības universitātes pieredze mūžizglītības programmas "Erasmus" intensīvā programma apakšprogrammas īstenošanā

     

    Term Papers51 Pedagogy, Management

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:952256
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  ABSTRACT    4
  АНОТАЦИЯ    5
  SAĪSINĀJUMI    6
  IEVADS    7
1.  ESF PROJEKTI UN APAKŠPROJEKTI AUGSTĀKĀS IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAI LATVIJĀ    9
1.1.  Augstākās izglītības internacionalizācijas iespējas    12
1.2.  Starptautiskās programmas kā atbalsta instruments augstākās izglītības attīstībai Latvijā    15
1.2.1.  Mūžizglītības programma    16
1.2.2.  Erasmus Mundus    21
1.2.3.  Nordplus programma    23
1.2.4.  Tempus IV programma    25
1.3.  LLU pieredze pētniecības un attīstības projektos    29
2.  PROJEKTU VADĪBAS SPECIFIKA    36
2.1.  Projektu vadības specifika izglītības projektos    37
2.2.  Projekta ilgtspēja    39
2.3.  Projekta riski, to novēršana    42
3.  ERASMUS INTENSĪVĀ PROGRAMMA LATVIJĀ    45
3.1.  LLU ERASMUS Intensīvā programma    48
3.2.  Erasmus IP SVID analīze    50
3.3.  Ieteikumi    54
  SECINĀJUMI    56
  AVOTU UN IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    57
  PIELIKUMI    61
Extract

SECINĀJUMI
Eiropas Savienības finanšu resursi augstākajā izglītībā netiek piesaistīti tieši studiju procesa īstenošanai. Tos vairāk izmanto kā papildu resursi augstākās izglītības attīstībai, piemēram, akadēmiskā un zinātniskā personāla atjaunošana (papildu stipendijas doktorantiem un maģistrantiem), augstākās izglītības iestāžu infrastruktūras atjaunošana un modernizēšana.
Šobrīd Latvijā nav izstrādāts vienots valsts līmeņa politikas plānošanas dokuments augstākās izglītības eksportspējas paaugstināšanai un ārvalstu studentu piesaistei. Tomēr IZM ir izveidojusi pasākumu plānu nepieciešamajām reformām augstākajā izglītībā un zinātnē 2010. - 2012. gadam.
Latvijas Lauksaimniecības universitātē projektu vadība un pašu projekta dalībnieku tiešie darba pienākumi ne vienmēr ir saistīti ar projektu vadību, tāpēc jau pirms projekta uzsākšanas ir jābūt skaidram plānam kādi dalībnieki būs nepieciešami konkrētajam projektam. Ja nepieciešamie dalībnieki nav pieejami no iekšējiem resursiem, tie jāpiesaista kā ārpakalpojums. Uz projekta realizācijas laiku ir jābūt atbildības plānam un pienākumu sadalījumam.
Visbiežākie šķēršļi veiksmīgam projektam ir kopējas projektu kultūras nepietiekama attīstība organizācijā, t.i., visi projektā iesaistītie dalībnieki nepietiekami izprot projektu vadīšanas principus un savu lomu tajā. Lielāka uzmanība jāpievērš arī efektīvām metodēm visu projektā iesaistīto pušu informēšanai t.i. informācijas un dokumentu veidošanas kopējai metodikai un to pieejamībai.
Veicot Erasmus IP projektu situācijas analīzi Latvijas augstskolās, tika secināts, ka izšķirošie veiksmes faktori projektā ir: skaidri formulēts mērķis, rūpīga plānošana, informācijas precizitāte un savlaicīgums, projekta vadītāja profesionalitāte.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −52,95 €
Work pack Nr. 1338757
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register