Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:960715
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Pašanalīze
Rīta cēlienā bērniem interešu centrā izliktie apģērbi interesi neizrādīja, pat pie viņiem īsti nepiegāja. Bērni rīta pusē bija tādi kā samiegojušies, daži atnāca jau raudoši un pārdzīvoja vecāku aiziešanu, līdz ar to pagāja salīdzinoši ilgs laiks līdz varēja bērnus nomierināt un atrast viņiem piemērotu nodarbošanos, jo arī bērnu uzvedība bija iemesls viņu neieinteresētībai, kam pamatā var būt dažādi iemesli – bērns ir neizgulējies, izsalcis, nemierīgs, apslimis.
Rīta aplī bērni sākumā labprāt klausījās skolotājas runā un vēroja atnākušo ciemiņu taču, drīz vien uzmanība vairāk pievērsās blakuslietām un atsevišķu bērnu uzmanība palika nenoturīga, kurai var būt iemesls gan tas, ka bērnam šis temats neinteresē vairs vai par iemeslu var būt tas, ka saruna izvērtās par garu un mazā bērna uzmanība nenoturējās un pievērsās citām viņa prāt interesantākām nodarbēm un vairs neklausījās skolotājas teiktajā, jo bērns pats nosaka savu dienas ritmu. (Narnicka, Fjodorova u.c., 1996)
Pastaigas laikā dažu bērnu aktīvā iesaistīšanās Lellītes Lotes aprūpē, šūpināšanā un rotaļu laukuma izrādīšanā, šķita interesanta un jauka, jo bērns savās rotaļās atdarina un izmanto to, ko apkārtne viņam sniedz. Atdarina tās darbības, kuras redz sev apkārt. (Dzintere u.c. 2000)
Pēcpusdienas cēlienā bērni brīvi izvēlējās darbības veidus un daži izvēlējās rotaļāties ar lellēm, tās apģērbjot un pārģērbjot, kur arī es kā skolotāja piedalījos, lai palīdzētu uzvilkt kādu apģērba gabalu, kas bērnam sagādāja grūtības. Un ar šādu manu līdzdalību, ar bērniem raisās pat neliela saruna par to, kur katra no lellēm dosies – uz veikalu, uz māju, gulēt, ēst utml.. Pieaugušā līdzdalība bērna rotaļās, dotais atbalsts, padoms, ieteikums vai aizrādījums veicina bērna koncentrēšanos sarežģītāku darbību izpildei. (Pučure, 2000)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1371700
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register