Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:968494
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Skolēniem veidojas pozitīva attieksme pret mācīšanos, ja viņi redz savus klases biedrus, kas atbildīgi izturas pret mācīšanos, ja skolotājs nepārtraukti mācās. Mācību process ir efektīvs, ja tas notiek dabiski – skolēns ir motivēts pats konstruēt savas zināšanas, bet skolotājs ir padomdevējs, kas palīdz, kā arī veido vidi, kas motivē skolēnu mācīties.
Sarūkot valsts iedzīvotāju skaitam, būtu svarīgi katram bērnam attīstīt tos talantus, kas viņam ir doti no dabas, lai viņš varētu pilnvērtīgi strādāt un dot ieguldījumu valsts attīstībā, intervijā aģentūrai LETA teica Ministru prezidenta Valda Dombrovska (V) jaunveidojamās valdības nominētais izglītības un zinātnes ministrs, sociālantropologs, Rīgas Ekonomikas augstskolas asociētais profesors Roberts Ķīlis. „Lai arī pašlaik ir dažādas izglītības programmas, nevar noliegt, ka tās tomēr ir diezgan centrētas uz līdzīgu mācību procesu un formu. Mācību standarts ir vispārīgs, bet, to izanalizējot, var secināt, ka tas ir detalizēts līdz pat mācību stundu skaitam nedēļā, kas ļoti ierobežo dažādību pieejās. Kādēļ būtu nepieciešama dažādība pieejās? Tas ir saistīts ar mūsu valsts sarūkošo iedzīvotāju skaitu, tādēļ būtu svarīgi katram bērnam attīstīt tos talantus, kas viņam ir doti no dabas, lai viņš varētu pilnvērtīgi strādāt un dot ieguldījumu valsts attīstībā. Lai varētu attīstīt bērnu talantus, ir nepieciešamas dažādas pieejas, jo bērnu attīstība ir ļoti individuāla,” sacīja Ķīlis. Viņš uzskata, ka mācību process ir jāpielāgo katra bērna attīstības tempam, nevis bērni ”jāpielauž” pie standarta. Ja ir valsts galvojuma sistēma, tā padara skolu darbību autonomāku, tās var brīvāk rīkoties ar finansējumu, piemēram, ja ir nepieciešamība, priekšmetus var mācīt integrēti, kas jau tiek darīts, var apvienot dažāda vecuma bērnus, skolotājs var brīvāk eksperimentēt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1350231
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register